עוד מדליה לניצן שמיס בספורטיאדה

גאווה מקןמית: ניצן שמיס זכה במדליית זהב בספורטיאדה אחרי שהביא לניצחון באליפות העולם למשחקים מיוחדים באוסטרליה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ניצן שמיס, תושב אשדוד התחרה בספורטיאדה שנערכה באילת וייצג את בנק הפועלים במקצה הרכיבה על אופניים. שמיס, עובד במחלקת הסליקה של בנק הפועלים, לאחרונה התחרה באליפות למשחקים מיוחדים באוסטרליה שם הביא להישג משמעותי כשזכה במדליית זהב במרוץ ל-1,500 מטרים. במסגרת הספורטיאדה הוא זכה במקום ראשון במקצה בקטגורית הגיל. בנוסף, לכך הביאה כבוד לקבוצת הרכיבה גם יוליה רפקין בירמן סגנית מנהל בחטיבה העסקית אשר זכתה במקום הראשון בקטגורית הנשים.

ניצחון מיוחד נוסף בתחרות מטעם הבנק היה של אניה גוסטומלסקי, השחיינית שייצגה את ישראל באולימפיאדת אתונה ובאולימפיאדת בייג'ין וכן בארבע אליפויות עולם ובאליפויות אירופה ואשר החזיקה בשבעה שיאים ישראלים בשחייה, ממשיכה לקצור הישגים גם 12 שנים לאחר פרישתה מהבריכה כשחיינית מקצועית. בסוף השבוע זכתה גוסטומלסקי בחמש מדליות זהב כשייצגה את בנק הפועלים בספורטיאדה שנערכה באילת. שחיינית העבר עובדת בשנים האחרונות כמנהלת המחלקה העסקית בסניף כפר שמריהו של הבנק.
בנק הפועלים השתתף בספורטיאדה אליה שלח 240 עובדים ב-21 קבוצות שהתחרו מול קבוצות מעשרות מקומות עבודה שונים ברחבי הארץ. עובדי הבנק התחרו בענפי הקטרגל, כדורסל גברים, כדורסל נשים, כדורשת, אופניים, טניס, שחמט, ריצה, שייט ושחייה. במסגרת התחרות ייצגו את הבנק גם ספורטאים מובילים בתחום האתלטיקה והשחייה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן