שר החינוך רפי פרץ בביקור בעיר: "אשדוד צריכה להיות המודל לאחדות לאומית"

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי אירח אתמול בלשכתו את שר החינוך הרב רפי פרץ, לפגישת היכרות במהלכה סקר ראש העיר בפני השר את מערכת החינוך העירונית והציג את הישגיה הרבים. שר החינוך רפי פרץ:"אשדוד צריכה להיות המודל לאחדות לאומית.

לסרי ופרץ. צילום: יוסי איפרגן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ההשקעות המסיביות שביצעה העיר אכן העלו ערך מוסף והביאו לתוצאות ולשיפור מערכת החינוך באשדוד באופן משמעותי. ניתן לראות בתמונת המצב היישובית כי בעיר נבנו תשתיות פיסיות, פדגוגיות ואנושיות ומוסדו תהליכים חינוכיים וארגוניים, שהובילו את העיר אשדוד קדימה אל צמרת החינוך הארצית.

התשתיות שנבנו בשנים האחרונות באופן מסודר ובהתאם לחזון ראש העיר אפשרו לבנות ולקדם תוכנית חדשות, שהביאו לשיפור הישגים במובן הרחב ובכל התחומים, קידמו תהליך התמקצעות של סגלי החינוך ואפשרו התאמה של המערכת החינוכית למאה ה-21. הצלחת התוכנית הביאה לכך שכיום אשדוד היא עיר מדגימה בשני תחומים: המצוינות המדעית והמצוינות הטכנולוגית ובנוסף מצוינות ערכית, לאחר שאשדוד זכתה לפני מספר חודשים בעיר המתנדבים לנוער בישראל.

שר החינוך רפי פרץ:
"אשדוד צריכה להיות המודל לאחדות לאומית.
היום ביקרתי באשדוד. פתחתי את היום בשיחה עם מפקחים ומפקחות של מחוז דרום במשרד החינוך שם דיברתי על מנהיגות ומצוינות בחינוך.
המשכתי לפגישה עם יו״ר סניף הבית היהודי בעיר, מר יוסי שטרית – אנו הולכים למקסם את הכוח של הציונות הדתית בעיר. זה יקרה בחיבור הכוחות ובעבודה קשה בשטח. לאחר מכן המשכתי לשיחה בפני תלמידי ישיבת הסדר ״נווה דקלים״ בעיר. אבל מבחינתי גולת הכותרת השיחה המשמעותית שהייתה לי עם ד״ר יחיאל לסרי ראש העיר הנמרץ. הוא סיפר שלפני שנה, במערכת הבחירות האחרונות לראשות העיר, האשימו אותו במהלך הקמפיין שהוא יהפוך את העיר לחרדית. הכפישו אותו ללא סוף. מאבקי השבת היו על חשבון העיר.

לסרי ניצח את הבחירות והדבר הראשון שהוא עשה זה לכנס קואליציה רחבה. בעיר השישית בגודלה בישראל, עם אוכלוסיות שונות ומגוונות, ועל אף מה שהאשימו אותו הוא התעלה מעל המחלקות וידע לאחד את השורות חזרה. לסרי ואשדוד, מבחינתי, מהווים מודל לחיקוי. אנחנו בפוליטיקה הארצית צריכים ללמוד מהם".

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי : "שמחתי מאוד לארח ולפגוש את שר החינוך רפי פרץ שמכיר את העיר אשדוד. בראשית הפגישה איחלתי לכבוד השר הצלחה בתפקידו. חשתי גאווה גדולה להציג לשר את מערכת החינוך הערכית אשר חותרת למצוינות ובזכות כך זוכה להישגים רבים בשנים האחרונות וניצבת בתמרת החינוך הארצי" .

קרדיט צילום :יוסי איפרגן

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן