רביעייה בנתניה

ניצחון חוץ גדול למ.ס אשדוד נגד מכבי נתניה בתוצאה 2-4 במסגרת המחזור השמיני בליגת ה'בורסה לניירות ערך'. צמד לאזולאי שהצטיין, שער בכורה מדהים לסילבסטרה ושער של יחזקאל. אוואט: "אין יותר שמח ממני״. במחזור הבא: משחק בית נגד סקציה נס ציונה (ראשון, 19:00)

צילום: דוברות מ.ס אשדוד, טל אקוקה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לאחר שני הפסדים ברציפות, במוצ"ש האחרון יצאו החניכים של רוני אוואט למשחק חוץ באיצטדיון 'היהלום' בנתניה, נגד מכבי המקומית, הנמצאת במשבר עמוק לקרב תחתית, במטרה ברורה- לחזור למסלול הנכון. אשדוד פתחה עם מספר שינויים בהרכב לעומת ההפסד הביתי בשבוע שעבר למכבי ת"א. המגן הצעיר גיל כהן חזר מהשעייה היישר לעמדת המגן השמאלי, סמואל אלאבי הגנאי הצעיר חזר להרכב והיה טוב מאוד וחמודי כנעאן ושגיב יחזקאל פתחו אף הם בהרכב. רק עשרות בודדות של צופים הגיעו מאשדוד ואם לומר את האמת, ההפסד היה כולו שלהם, מפני שמ.ס סיפקה את אחת מהתצוגות הטובות שלה בשנים האחרונות, שהספיקה לניצחון ראשון בהיסטוריה של מ.ס אשדוד באיצטדיון בנתניה.

אשדוד פתחה היטב ובדקה ה-16 שגיב יחזקאל, היתל בהגנת נתניה, חדר לרחבה, בעט וסחט הדיפה מצויינת מדני עמוס. חמש דקות חולפות והתקפה טובה של נתניה התחילה במסירה טובה של הקשר יונס מלדה, לכיוונו של רועי קהת. האחרון עצר את הכדור ומ-16 מטרים שיגר ברגל שמאל טיל אדיר לחיבורים של משפתי. 1-0 לנתניה שנטע הרבה תקוות בקבוצה הביתית.
בדקה ה-29 קשר מכבי נתניה אלמוג כהן שחזר לארץ בקול תרועה רמה מה'בונדס ליג' הגרמנית, ביצע מהלך חסר אחריות, כאשר תיקל בחריפות ובחוסר אחריות את יקוב סילבסטרה במרכז המגרש. השופט שלום בן אברהם תחילה שלף לו צהוב, אך לאחר מכן קיבל איתות משופטי הוידאו והלך לראות את המהלך שוב. לאחר מכן ביטל השופט את הצהוב והוציא לכהן כרטיס אדום ישיר והותיר את המארחת בעשרה שחקנים. המהלך הזה החזיר את האורחת למשחק ובגדול. כבר במצב הנייח שנולד כתוצאה מההרחקה, אזולאי הגביה מדויק ויחזקאל בעט החוצה ממצב טוב. אשדוד המשיכה לתקוף ובדקה ה-35 הכדור הגיע לסילבסטרה שבעט 'פגז' בסיבוב מ-20 מטרים היישר לחיבורים של עמוס. 1-1, שער ראשון לחלוץ הסלובקי במדי מ.ס אשדוד וביצוע מדהים שיהיה מועמד לאחד משערי העונה. בדקה ה-42 המהפך הגיע בהתקפה מדויקת שהחלה בכדור עומק נהדר של אלאבי לעבר יחזקאל, שהגביה היטב לאזולאי, שהצטרף ובעט בנגיעה מעשרה מטרים לרשת וקבע 2-1 למ.ס לפני המחצית.

בתחילת המחצית השנייה נתניה נשארה בתשעה שחקנים, כאשר רועי קהת תיקל בחריפות את סמואל אלאבי וראה כרטיס צהוב שני משלום בן אברהם. בשלב הזה לנתניה לא נותרו הרבה סיכויים לחזור למשחק והניצחון של מ.ס נראה מובטח. בדקה ה-64 שגיב יחזקאל המשיך את היכולת הטובה שלו כאשר בעט כדור שטוח מתוך הרחבה לפינה ולרשת של עמוס, כדי לקבוע 1-3 למ.ס. רוני אוואט והצוות שלו החלו להתחבק ולהבין שהם הולכים לחזור הביתה עם ניצחון חוץ יקר מאין כמותו.
בדקה ה-75 הגיע שער ניחומים נהדר למארחת. בעיטה חופשית נפלאה של המגן רומן גולובארט מ-25 מטרים אלכסונית, מצאה את משפתי לא מספיק מוכן והכדור חדר לרשת. 2-3 בנתניה. השער המצמק לא הלחיץ יותר מדי את מ.ס אשדוד שהמשיכה לשלוט, הרבה בזכות יתרון שני השחקנים שלה במגרש. בתוספת הזמן דין דויד, שנכנס כמחליף בישל לאזולאי שכבש בקלילות מתוך הרחבה את שערו הרביעי העונה ואת הרביעי לאשדוד וקבע את תוצאת הסיום: 2-4 למ.ס אשדוד שמשיגה שלוש נקודות יקרות ובורחת מהתחתית הבוערת.
רוני אוואט היה מאושר בסיום ואמר: "עברנו שבוע לא פשוט. חושב שהחבר'ה הוכיחו פה שהם שחקני כדורגל טובים. פתחנו מצויין וגם בפיגור ידענו לחזור למשחק ולהפוך את התוצאה. מאוד שמח ומאושר. לבוא לנתניה ולנצח ולהבקיע ארבעה שערים, אין יותר שמח ממני. עשינו הכנה מקצועית. ידענו שנתניה משחקת עם שלושה בלמים. שניים מהם צעירים. ידענו שצריך להוציא אותם מאזור הנוחות ולכן לחצנו אותם מאוד גבוה עם יחזקאל, כנעאן וסילבסטרה. אלו שלושה שחקנים שיודעים מאוד ללחוץ וזאת הסיבה. ידענו גם שנתניה תגיע בלחץ אטומי והוצאנו אותה מתבנית המשחק הרגילה שלה. יחד עם זאת, חושב שהיינו צריכים להיות טיפה יותר חכמים במחצית השנייה כשנתניה שיחקה עם תשעה שחקנים. קיבלנו החלטות לא הכי נכונות אבל שוב, ניצחנו. מביטים קדימה. שבוע הבא משחק קשה, שהמשחק הזה צריך להניף אותנו למקום שאנחנו רוצים להיות בו."
הניצחון החשוב בנתניה מעלה הוא השני העונה של מ.ס אשדוד והוא מעלה אותה למקום השביעי, כשבאמתחתא עשר נקודות וחשוב מכך, מרחק של ארבע נקודות מהקו האדום, ממנו כל כך מפחדים במ.ס. בשבוע הבא תארח הקבוצה את קבוצת סקציה נס ציונה, אותה מאמן עמיר תורג'מן. ניצחון במשחק הזה יעמיד את אשדוד בעמדת זינוק טובה מאוד לחלק העליון של הטבלה, אליו כל כך רוצים להגיע בקבוצה. הפסד לנס ציונה ושוב נתחיל לשמוע את הרחשים מסביב לקבוצה ומסביב לרוני אוואט, שזכה השבוע לשקט בגזרה הזו.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן