מצדיעים לאגודת מכבי אשדוד: 60 שנה להיווסדה

ערב הצדעה מיוחד לרגל 60 שנה להיווסדה של אגודת מכבי אשדוד נערך השבוע בהשתתפות בכירי מכבי: יורם אייל יו"ר מכבי ישראל, נאור גלילי, מנכ"ל מכבי ישראל יליד העיר אשדוד, ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, סם בלום, אבינועם סרי, ויוזם האגודה מאיר ארגמן

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הערב התקיים באולמי "מונארט" בהנחייתו של יוסי עטר עם להקת עיריית אשדוד. מאיר ארגמן יוזם ומייסד אגודת מכבי אשדוד פתח את ערב ההצדעה בהתרגשות רבה והודה לראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי שבתמיכתו התאפשר לקיים את ערב ההצדעה לאגודת מכבי אשדוד.

ואכן, ראשי מכבי הארצי ציינו כי ד"ר לסרי קידם את הספורט באשדוד לרמה לאומית ובינלאומית ומביא כבוד לעיר ולמדינה. בהמשך חולקו גביעים ומגנים לספורטאים מצטיינים מהעבר על ידי ראש העיר, יורם אייל, מנכ"ל מכבי ישראל, נאור גלילי יוזם ומייסד אגודת מכבי אשדוד מאיר ארגמן וחברי ההנהלה ובראשם, סם בלום ומנכ"ל הספורט העירוני, יורם אסרף.
גביע הוענק גם למנכ"ל מכבי ישראל, גלילי, אשר בזכותו ובמקצועיותו תרם רבות להצלחת ערב ההצדעה ותרם לאגודה את הגביעים . גלילי בעצמו היה שחקן המצטיין באגודת מכבי אשדוד והביא כבוד לעיר ולמדינה. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי בדבריו סיפר על התקדמות הספורט באשדוד ועל כך שאשדוד הפכה למעצמת ספורט בארץ ובעולם בכל ענפי הספורט ושאגודת מכבי אשדוד היא חלק נכבד בקידום הספורט בשנות השישים.

יו"ר מכבי ישראל יורם אייל ברך את אגודת מכבי אשדוד הוותיקה, מייסדה ושחקניה ובאותה הזדמנות נתן סקירה על תכניות מכבי ישראל ועל אשדוד בפרט. מנכ"ל מכבי ישראל נאור גלילי תושב אשדוד ממצטייני שחקני אגודת מכבי אשדוד ברך את האגודה, הנהלתה, ואת יוזם הערב, מאיר ארגמן. גלילי מסר בפירוט מקצועי את תכניות משרדו ואמר כי הוא רואה באשדוד מפעל ענק לספורט מוביל במדינה, שמביא כבוד לאשדוד ולמדינה. בהמשך הפתיעו מארגני הערב כשהעניקו ללסרי גביע הערכה מיוחד והודו לו על שיתוף הפעולה והתמיכה.

a322
מאיר ארגמן יוזם אגודת מכבי אשדוד, סיפר איך נולדה אגודת מכבי אשדוד, נוסטלגיה. "מרד המכבים והשפעתו על תרבות הספורט היהודית. זו הייתה ההשארה להקמת אגודת מכבי אשדוד ב 1960 . במרד המכבים התגלו ערכים וסמלים כמו גבורה צבאית של מעטים אל מול רבים. וכך היה ביסודה של אגודת אשדוד בשנות השישים. מעטים אל מול רבים. אל מול שכנתינו העירונית הפועל אשדוד אשר הוקמה שנים קודם לכן ונהנתה מתקציבים ואמצעים גדולים לשחקנה ולעסקנה מההסתדרות העובדים".
ארגמן ציין כי "להבדיל אלפי הבדלות אגודת מכבי אשדוד הוקמה על בסיס התנדבותי ושותפות אישית בלבד, כששחקננו קנו מכיסם את הלבוש, ההנעלה, הכדורים ושילמו מכיסם את הנסיעות לתחרויות, למשחקים. יותר מזה. עמדנו בגאווה אל מול הנהגה פועלית נוקשה דאז ועמדנו והצלחנו בה"

ארגמן בדבריו ציין בנוסטלגיות כי "אשדוד צועדת קדימה בענפי הספורט. למרות זאת ואולי דווקא בגלל זאת, אגודת מכבי אשדוד היא אשר העפילה ראשונה והביאה את אשדוד לעליית הליגה בכדורגל. הקמנו ענפים נוספים בכדור סל ומרביתם עולים ממצרים ששיחקו שם ב'מכבי קהיר'. הקמנו בארץ בפעם הראשונה קבוצת ג'ודו בכיכובו של צ'רלי אויזרד ז"ל, ענף קליעה למטרה וכמובן את מכבי הצעיר והכנסנו בפעם הראשונה בהיסטוריה את לפיד המכבים לעיר העתיד אשדוד ב 1960"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן