דורית ריבליס, הפנים של ישראל בעולם

דורית ריבליס, דוגמנית בינלאומית, אשדודית , תלמידת תיכון ( תחילת יב'), נבחרה, יחד עם עוד שתי דוגמניות צמרת, סופיה מצ'טנר,( "הסינדרלה" מחולון, שבגיל 14, חתמה חוזה בלעדי עם "דיור"), ואביטל לנגר מחיפה ( H&M,פול אנד בר, תצוגות יוקרתיות של שאנל), לככב על שע

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לכבוד זה, הן הצטלמו לכתבת שער, ב"זמנים מודרנים", בה הן מספרות מדוע בארץ, למרות שהן עובדות קשה מאוד וקוטפטת קמפיין אחר קמפיין,לא כולם מכירים אותן. "אנחנו עושות עבודות גדולות בחו"ל, אי אפשר להשוות בין קלווין קליין למותגים בארץ, וזה מבאס שלא מכירים אותנו ".

הן מלאות טענות כרימון, שאילו היו יוצאות עם זמרים מפורסמים או פליטות ריאליטי, הדרך היתה קצרה יותר. ריבליס, מצידה אומרת, שצריך לעבוד קשה, ולא לפחד. ״יש בנות שפוחדות להכנס לעולם הזה.הו חוששות לקבל "לא". אסור לפחד. צריך לנסות. אני ניסיתי וזה פשוט התגלגל. אל תתייאשו. אל תרימו ידיים".

967857547635

ריבליס הצעירה, הקריבה לא מעט למען ההצלחה: ״בגלל הדוגמנות, פרשתי מהתעמלות אומנותית. בה הייתי 10 שנים. האמת? מעדיפה דוגמנות מלשבור את הגב". עוד מוסיפה ריבליס ומספרת על היתרונות של המקצוע ("לראות עולם, לטייל) על כסף ("מותגים יקרים מוציאים את העיניים.לא אקח לבילוי תיק שעולה מעל 5.000₪.לא נעים"). על חברים שרוצים את קרבתה רק בגלל שהיא מפורסמת("קלטתי, שכל מי י בנות מבקשות',אוליי תעלי אותי לאינסטגרם'?). על זוגיות: "אמא שלי , היא כמו חבר שלי.כרגע טוב לי לבד.")

על צבא: "קיבלתי צו ראשון.אני רוצה לשרת ולתרום.מצד שני, אני יודעת ששנתיים בצבא, זה קריטי.וזה עלול לשבש לי את הקריירה.אני חוששת מזה.") ועל משפחה (" אני רוצה לגור בארץ, ולגדל את הילדים שלי כאן.")
לגבי תרחיש גל גדות, מלכת יופי שהפכה לכוכבת ענק בהוליווד: ״ברור. יש מישהי שלא מפנטזת על זה?
מי לא רוצה להיות בהוליווד?" מסכמת ריבליס, הצעירה שבחבורה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן