גיא יחזקאלי שאיבד את רעייתו בפיגוע שב לאשדוד ומחפש עבודה: "אשמח לקבל הצעות"

גיא יחזקאלי שאיבד את רעייתו קים זכרה לברכה בפיגוע קשה באיזור התעשייה בברקן שב באחרונה עם בנו קאי להתגורר בעיר הולדתו, אשדוד. "החלטתי להמשיך בחיי ,ולנסות לחזור לשגרה נורמלית" הוא אמר ומבקש סיוע במציאת עבודה.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"אני צריך את עזרתכם" הוא אומר."אני מעוניין לחזור לעבוד ומחפש משרה/ משרת אמון בין השעות 8:00-16:00, ללא ימי שישי. רצוי באזור אשדוד והסביבה".

לדבריו, "עבדתי שנים במכירות אך כרגע זה פחות מתאים, אין לי תחום מועדף, אוהב את הכביש אבל לא על משאית, רישיון עד 4 טון. כל הצעה מעניינת תתקבל בברכה. מודה לכולם על כל האהבה והתמיכה שאתם מרעיפים עלינו. יום נעים לכולם ותודה רבה".

 

 

כזכור, אשרף נעאלווה בן ה-23, רצח לפני כשנה בדם קר את קים לבנגרונד־יחזקאל וזיו חג'בי ז"ל בפיגוע הירי במפעל "אלון מתכת" בשומרון. בפיגוע נפצעה באורח בינוני גם חוה וטורי, ששוחררה יומיים לאחר מכן מבית החולים "בילינסון" בפתח תקווה. לאחר האירוע, צה”ל הטיל מצור על הכפרים שוויכה ובית ליד שבמחוז טול כרם, והחל במצוד שערך כחודשיים בעקבות נעאלווה, בסופו חוסל המחבל.

המחבל, שעבד כחשמלאי במפעל, הוזמן לתקן תקלה במשרד שבקומת ההנהלה. באמצע הטיפול בתקלה הלך לבקש אזיקונים מהמחסנאי, עלה עם נשקו, כפת את ידיה של יחזקאל ופתח בירי לעבר מי ששהה במקום.

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן