התלמידים למען המורה האהובה: מחזקים אותה בהתמודדות במחלת הסרטן

המורה למדעים, לימור מרסיאנו במקיף י"א, חלתה בסרטן בחופש הגדול האחרון ומאז עוברת טיפולים קשים. תלמידיה החלו במסע לשמח אותה בכל דרך, בהודעות מחזקות, מתנות, ואלבום ברכות. תלמידי כיתה ט׳- 4 אף הפיקו סרטון מרגש: "אנחנו מחכים שתחזור ללמד אותנו"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בתחילת החופש הגדול אובחנה לימור מרסיאנו, המורה למדעים במקיף י"א כחולת לוקמיה והחלה לעבור סדרת טיפולים קשים. בתחילת שנת הלימודים כשנודע לתלמידים שמורתם חולת סרטן הם עטפו אותה בהודעות מחזקות ומרגשות. מרסיאנו, נשואה ואמא ל- 4 מורה כבר 17 שנה ובשנתיים האחרונות לימדה מדעים במקיף י"א.

היא קיבלה הודעות מחזקות מהתלמידים ומצוות המורים מתחילת שנת הלימודים. בערב ראש השנה בהפוגה בטיפולים כשהגיעה מבית החולים הביתה היא זכתה למחווה מרגשת מהתלמידים. הם אספו כסף וקנו לה מתנות והכינו לה אלבום ברכות אותו הביאו לביתה.
בנוסף היא קיבלה סרטון מרגש במיוחד שהפיקו תלמידי כיתת מופת ט 4 מילים לשיר של דני רובס. "משהו חדש מתחיל". תלמידתה של לימור, יהב חזוט מספרת: "אמא שלי עובדת בבית ספר וסיפרה לי שהמורים אספו כסף לקנות לה מתנות. ורציתי שגם אנחנו תלמידי השכבה נשמח אותה".

מה עשית בכסף?
"בכסף קנינו לה מתנות וגם הכנו לה אלבום ברכות מהתלמידים. בערב ראש השנה באתי אליה עם אמא שלי והבאנו לה את המתנות. המפגש היה מאוד מרגש. היא התרגשה מאוד.

ואילו מחנכת כיתה ט 4 שלחה ללימור סרטון שהפיקו תלמידי הכיתה. אחת מהתלמידות שהפיקו את הסרטון המרגש היא יובל אקב. "כשנודע לנו שלימור חולה ולא תלמד אותנו היה ברור שאנחנו רוצים לעשות משהו למענה" מספרת אקב. "לא רצינו לקנות מתנה אלא לעשות משהו סנטימנטלי. בזמן שיעור עם המחנכת שלנו היא הציעה שנכין קליפ. אחד התלמידים התחיל לכתוב מילים לשיר של דני רובס 'משהו חדש מתחיל' והתחלנו לעבוד על הקליפ. רצינו להספיק לראש השנה".

9078606886
הקליפ יצא מרגש מאוד ולימור התרגשה עד דמעות מהמחווה של תלמידיה. בהודעה היא כתבה להם "קרעתם אותי מצחוק לא ידעתי אם לצחוק או לבכות".
ואילו גל יחיאלי אחת התלמידות בכיתת ט׳ 4 סיפרה כי "עבורי לימור מורה אהובה. הייתי מאוד עצובה כששמעתי שהיא חלתה בסרטן. רצינו לשמח אותה ורצינו ללכת על משהו ערכי אז עשינו קליפ. זה שימח אותה והיא אמרה שעשינו לה את החג. אני מאחלת ללימור שתרגיש טוב, שתחזור לעצמה ותחזור אלינו במהרה בריאה וחזקה”. ויובל מסכמת במסר ללימור: "אנחנו מתגעגעים ומחכים שתחזרי. תישארי חזקה ואופטימית"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן