אחרי 20 שנות אלמנות : נטלי ארמה בחתונה מרגשת ושמחה בצל השכול

נטלי ארמה, מפיקת אירועים באגף אירועים בעיריית אשדוד שהתאלמנה לפני 20 שנה מבעלה רס״ן שרון ארמה ז"ל, שנהרג בעזה מתחתנת .  בטרם נכנס לחופה עם בחיר ליבה היא עלתה לקבר בעלה להודיע לו : "שרון אהוב ליבי. כותבת לך כמה מילים כמה שעות לפני שאכנס מתחת לחופה וקי

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

20 שנה נשארה נטלי אלמנה. הקושי שלה להינשא שוב היה קשה מנשוא. באחרונה הכירה את מי שאיתו התחתנה, עו״ד מושיקו מלכה בעל משרד עורכי דין לנדל״ן ומסחר בכפר סבא. החתונה נערכה ב- 26.9.19 בבית הכנסת ״ אור מנחם" ברובע י״ז. השניים הכירו בפייסבוק. מלכה, נכה צה״ל ובן למשפחה שכולה. "זכיתי בבעל מבין ומכיל. אין ספק, שכמו שאמרתי בחתונה שאני בונה עוד קומה ולא במקום מה שהיה. הבן שלי מקבל ומברך על הקשר. אין ספק הדברים קורים מלמעלה״.

נטלי מתחתנת 2

ועוד בטרם נכנס לחופשה היא עלתה לקברו של בעלה הניחה פרח וכתבה את הדברים המרגשים הבאים:

" שרון אהוב ליבי. כותבת לך כמה מילים כמה שעות לפני שאכנס מתחת לחופה וקידושין. אנשים יודעי דבר טוענים ש״החיים הם כמו ספר – יש פרקים שיגרמו לנו לדאוג, יש פרקים שיגרמו לנו לבכות, אבל אם לא נעבור דף ונמשיך הלאה לעולם לא נדע מה צופן הפרק הבא״.
אז אני עוברת דף וממשיכה הלאה איתך. אחרי פרק של 20 שנה שגרם לי לים של דמעות, הפרק שלי איתך שרון, הזיכרון והכאב, ילוו אותי תמיד, זו המהות של מי שאני היום, הפרק החדש בחיי יגדל ויתעצם לצד הפרק הכואב. כשמלאך שומר עלי מלמעלה. תמיד תישאר חלק בלתי נפרד מחיי אהוב שלי המשך להשקיף מלמעלה "

 

קבר שרון

סיפור האהבה הגדול בין נטלי לשרון ז״ל החל כשהיו בצבא. הוא שירת כקצין הקשר של החטיבה הדרומית בעזה, שם הכיר את נטלי ששירתה כחיילת בחיל הנדסה. עד מהרה השניים התאהבו ו- 3 חודשים אחרי שהיא השתחררה מהשירות, שרון, תושב אשקלון הציע לה להתחתן, ולאחר שנישאו עברו לגור באשדוד. כשנתיים לאחר החתונה נהרג רס״ן שרון בגיל 24 מכדור תועה שפגע בצווארו.

טלי ניסתה להשיג אותו ביום שישי במשך כל שעות הבוקר והצהריים, ללא הצלחה. בשעה 16:30 הצליח אחד מבני המשפחה לשוחח עם הפקידה של שרון, שסיפרה כי ראתה אותו מסתובב בשטח הבסיס דקות ספורות לפני כן. מחוץ לבסיס הממוגן התנהלו קרבות ירי בין כוחות צה"ל לבין פלסטינים מחאן-יונס. עשר דקות מאוחר יותר ארמה התהלך בבסיס ונפגע מכדור בצווארו. נטלי הייתה רק בת 22 ונותרה לגדל את בנם הפעוט ליאב.

לפני כשנתיים נפרץ ביתה של נטלי ברובע י״ב ונגנב נשקו האישי של שרון שנותר לנטלי למזכרת. לאחר נפילתו ביקשה נטלי לקבל למזכרת את הנשק האישי שהיה שייך לשרון וקיבלה אותו. נשק מסוג אמ 16 מקוצר שכמובן לא היה בשימוש והיה למזכרת אחרונה.

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן