2 מ-2 לאלופה בליגה

ניצחון חשוב ודרמטי להפועל אשדוד, אלופת המדינה בכדוריד מול א.ס רמת השרון בחוץ בתוצאה 26-25, במסגרת המחזור השני של ליגת 'ווינר'. גאבור לאנגהאנס הצטיין עם שמונה שערים. בוטנקו: "יש מלא מה לשפר״
 

צילום: מני אלגריסי
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת הפועל אשדוד בכדוריד יצאה למשחק חוץ קשה באולם 'אורנים' ברמה"ש ביום שישי האחרון. המפגש הזה הינו שיחזור של חצי גמר גביע השופטים מלפני שבועיים, בו רמה"ש ניצחה. החניכים של אולג בוטנקו חיפשו נקמה והצליחו למצוא אותה, כאשר ניצחו בצורה מתוקה במיוחד.

הפתיחה הייתה שייכת למארחת שהוליכה בתוצאה 8-4, כאשר את השערים לאשדוד כובשים ניבו לוי ולאנגהאנס, שהשאירו את הפועל אשדוד במשחק. הצלות גדולות של טומיסלאב סטויקוביץ', יחד עם שערים של טל הרשקוביץ', קירבו את אשדוד עד למרחק של שני שערים ובהפסקה התוצאה הייתה: 13-11 לרמה"ש.

אל המחצית השנייה עלתה הפועל אשדוד כשהיא בטירוף. ריצה נהדרת של 7-2 העלו אותה ליתרון מבטיח. המארחת לא ויתרה וחזרה לשוויון 20-20, עשר דקות לסיום. אשדוד לחצה שוב על הגז וטסה ליתרון מבטיח. רמה"ש שוב לא ויתרה צמצמה לפיגור שער אחד בלבד ויצאה להתקפה אחרונה, אותה הצליח לעצור סטויקוביץ' השוער. בסיום 26-25 דרמטי לזכות הפועל אשדוד, שמנצחת בפעם השנייה העונה ומתבססת בצמרת הטבלה. כבשו לאשדוד: לאנגהאנס- 8 שערים, ניבו לוי- 6, יובל כץ- 4, טל הרשקוביץ' ודויד ספילר- 3 (כ"א), יוסי ביטרמן- 2.

המאמן אולג בוטנקו אמר בסיום: "אם זה ככה ימשך אז זה סבבה. אנחנו עוד לא במצב קרב ליגה אמיתי. אנחנו עושים הרבה טעויות ויש לנו הרבה עבודה. היו לנו הרבה עליות וירידות. הצלחנו בצורה הגנתית וזה היה חשוב. לוקח את ההשקעה והרצון. עושים שטויות אבל עובדים. יש מלא מה לשפר."

מה שמעיב על ההצלחות המקצועיות בתחילת העונה היא העובדה שדויד ספילר, הזר הסלובני המצוין בן ה-35 של הקבוצה, שהתאקלם נהדר בקבוצה, צפוי לעזוב. על פי דיווחים, אשתו של השחקן חוששת מהמצב הביטחוני וביקשה ממנו לעזוב את המדינה. המאמן בוטנקו אמר על ספילר: "אין שחקן שאי אפשר להחליף אותו. הוא שחקן ברמה גבוהה מאוד. התחברנו אליו. אם הוא יעזוב אותנו, נמצא לו מחליף."
בסוף השבוע הקרוב תתמודד הפועל אשדוד מול ויטוריה פלזן מהליגה הצ'כית, במסגרת גביע ה'אי.הייץ'.אף', גביע האיגוד האירופי. אשדוד יוצאת למשחקי גביע אירופה, כשהיא מעודדת מאוד מהניצחון בליגה ועל פי הלך הרוחות, היא מאוד מאמינה ביכולת שלה לעבור את הצ'כים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן