פרשת השבוע בספורט – 'וילך'

טקס להגברת המודעות נגד בריונות ברשת, לפני המשחק של מ.ס אשדוד

צילום: טל אקוקה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פרשת השבוע שנקרא בעזרת ה' בשבת הקרובה, שתהיה הראשונה לשנת תש"פ, היא הקצרה ביותר מבין כל הפרשות והיא מונה שלושים פסוקים בלבד. בתחילתה, משה רבינו מספר לעם שיום מותו קרב ובא ומאחר והוא בן 120 שנה, הוא לא יוכל יותר להנהיג את העם. מי שיחליף את משה הוא תלמידו וממשיך דרכו, יהושוע בן נון, שיוביל את בני ישראל לארץ המובטחת. בהמשך, משה כותב את דברי התורה הקדושים ומעביר אותם לידי הכהנים, בני שבט לוי ולזקני העם, כפי שכתוב: "ויכתוב משה את התורה הזאת ויתנה אל הכהנים בני לוי, הנושאים את ארון ברית ה' ואל כל זקני ישראל". (דברים, לא', פסוק ט'). כמו כן, משה מצווה על הכהנים ועל הזקנים ללמד ולהקריא את התורה אחת לשבע שנים, בחג הסוכות, על מנת שרוח העם תתחזק ותדבק במצוותיו של ה' יתברך.

בספורט האשדודי הנבדל אלפי מונים מהתורה הקדושה, הנהלת מ.ס אשדוד פתחה את משחקה מול הפועל חיפה, בשבוע שעבר במסגרת המחזור החמישי של ליגת העל ביוזמה חשובה. לפני המשחק התקיים טקס חשוב, אשר נושאו היה הגברת המודעות נגד אלימות וברינות ברשתות החברתיות. אל המגרש עלו יחד עם השחקנים, ילדי פרויקט "מגרש אור" (פרויקט חשוב שמטרתו לנווט ילדים ובני נוער מאשדוד לפעילות ספורטיבית), במטרה להעביר את המסר החשוב- לעצור את האלימות והבריונות הן ברשת והן בחיים עצמם ובכך, למנוע את החרם הבא. כשם שבפרשת השבוע מצווה משה על הקראת התורה אחת לשבע שנים ובכך יחזק את רוח העם, כך (ולהבדיל) עושה הנהלת מ.ס אשדוד כשיוזמת טקס כה חשוב לפני משחק הליגה שלה ומגבירה את המודעות של נושא חשוב זה.

כידוע למילים יש כוח חשוב והנושא המדובר מתחבר למועד יום הכיפורים המתקרב ובא. כידוע, זהו יום המחילה והכפרה בין האדם למקום ובין האדם לחברו. יום מיוחד, אשר במסגרתו אנו אמורים למחול לכל מי שנהג בנו בחוסר צדק ובחוסר כבוד ולפתוח את השנה החדשה בצורה נקייה וטהורה, המדמה טבולה רסה.
בספורט האשדודי הסכסוך הכי מתוקשר וידוע של השנים האחרונות הוא בין ספונסר מ.ס אשדוד, לבין עמותת מכבי עירוני אשדוד. ספק גדול אם הסכסוך הזה יגיע אי פעם לסיומו, אך כולנו תקווה שבעתיד לבוא תהיה הדדיות ועזרה הדדית בין כל מועדוני הכדורגל בעיר. עלינו לזכור תמיד כי מדובר אך ורק בספורט ואסור בתכלית האיסור לגרום לשנאה להתפשט ולהיות נחלת ענף הכדורגל בעיר. יהי רצון שכל מועדוני הספורט בעיר ינהגו ביחסי גומלין אחד כלפי משנהו ושתהיה לנו עונה נקייה מסכסוכים ואינטריגות.
שבת שלום וגמר חתימה טובה לכולם!

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן