קבלו את המדריכים המצטיינים מאשדוד

משרד החינוך העניק תעודות הצטיינות ל- 12 מדריכים ואימהות בית בפנימיות. בין המצטיינים גם הלן וורקנש מבית ספר 'קציני ים באשדוד' ויצחק חי דהן מישיבת ״נווה הרצוג״

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הלן וורקנש מכפר הנוער קציני ים אשדוד ויצחק חי דהן מישיבת ״נווה הרצוג", בין 12 מדריכי הפנימיות ואימהות הבית המצטיינים של ישראל. בטקס מרגש במעמד שר החינוך הרב רפי פרץ, מנכ״ל משרד החינוך, שמואל אבוהב ומנהלת המינהל התיישבותי- פנימייתי ועלייה הנוער אילנה נולמן, הוענק ל- 12 המצטיינים, שנבחרו מתוך 2,500 מועמדים, תעודות הצטיינות. מחצית מהמצטיינים הם מאזור הדרום.

הלן וורקנש- קציני ים אשדוד

הלן וורקנש נולדה בכפר מצ׳ה באזור גונדר שבאתיופיה, עלתה לארץ בגיל 8. הלן שירתה כקצינת כוח אדם ביחידת צנחנים ולמדה משפטים וממשל במרכז הבינתחומי בהרצליה. את ההתמחות שלה עשתה בפרקליטות המדינה בתחום הפלילי. אבן היסוד בהשקפת עולמה של הלן היא האמונה שיצירת הנעה מתוך עולמו הפנימי של האדם מביאה לתוצאות מיטביות. בעבודתה היא מכוונת את החניכים להיות אנשים אוהבי אדם, רגישים ומלאי חמלה. הלן מנסה בדרכים מגוונות להתוות את דרכם של החניכים, להאמין בעצמם. להודות על הקיים ולשאוף קדימה. בימים אלה שוקדת הלן על הקמת ״ חדר התבוננות״, שיאפשר לחניכיה למידה עצמית באמצעות בניית פרויקט אישי על פי בחירתו ובליווי איש צוות.

צחי דהן ישיבת ״נווה הרצוג״

90578968534

צחי נולד בצפת ולמד בישיבת ההסדר ״ כוכב יעקב״ בשנת 2015 התחיל את עבודתו בתחום ההדרכה ״במרכז טכנולוגי נחלים״. כיום הוא מדריך בישיבת ״ נווה הרצוג בניר גלים. חזונו החינוכי של צחי הוא שהנערים יאמינו בעצמם, בכוחות שלהם וביכולתיהם. חשוב לו שידעו שהם מסוגלים ליצור דברים שלא חלמו עליהם. מתוך האמונה החינוכית הזאת הצליח צחי להחזיר לדרך המלך, נערים רבים. צחי מוביל את חניכיו לעשיה חינוכית מרשימה ומלמד אותם הכרת הארץ והכרת מורשת העבר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן