חשיפה: מנכ"ל 'יובלים' פרש מתפקידו אולם יישאר בה בשנים הקרובות- כיועץ בכיר בשכר

למנכ"ל תאגיד המים באשדוד "יובלים" שלמה אטיאס שהודיע על פרישתו בדירקטוריון החברה לאחר 10 שנות כהונה אין מה לדאוג. הדירקטוריון אישר לו להשמש בשנים הקרובות כיועץ בשכר לצד המנכ"ל החדש שייבחר. במקביל ממתינים לבואו של היו"ר החדש, עו"ד אלי נכט שמועמדותו נבחנת בי

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מנכ"ל יובלים, שלמה אטיאס ב10 השנים האחרונות הולך הבייתה ובעיריית אשדוד נערכים למכרז חדש למנכ"ל יובלים חדש. ד"ר לחמני בשאילתא שלו למועצת העיר ביום חמישי הקרוב דרש לדעת איך זה שאטיאס מכהן כבר 10 שנים בתקפדי כשהתקנון של החברה אינו מאפשר זאת "התקנון לא מאפשר למנכ"ל לשמש יותר מ 6 שנים" כתב ד"ר לחמני.  במענה לשאילתא כתב ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי : "דירקטוריון יובלים בישיבתו האחרונה נדרש לנושא סיום כהונת המנכ"ל הנוכחי ומקדם את ההליכים המתבקשים כולל היערכות לבחירת מנכ"ל חדש".

לחמני אלי

ד"ר לחמני. הציף את הבעיה ביובלים.

כעת מתברר כי אטיאס לא יקופח והוא יישאר בחברה בתפקיד של יועץ בכיר בשכר חודשי. כך החליט הדירקטוריון של יובלים. בעירייה מסרו כי אטיאס בעל ניסון עשיר של 10 שנים בתפקיד ויש לו מידע וידע שחבל לפספס ולכן הוא יישאר בחברה כיועץ לצד המנכ"ל החדש שייבחר. גורמים בדירקטוריון מסרו עוד כי "יש המון מה לעשות בחברה בתחום הפיתוח והתשתיות. לא כולם מכירים את ההקיפים ולוותר על אטיאס זה יהיה צעד לא נכון בשל הידע הרחב שצבר וצריך לנצל".

 

אלי נכט

היו"ר הבא. עו"ד נכט

בתוך כך נבחנת בימים אלה מועמדותו של היו"ר החדש, עו"ד אלי נכט שאמור לשמש בתפקיד במסגרת הסכם קואליציוני עם לסרי. עו"ד נכט יחליף בתפקיד לאחר שמועמדותו תאושר על פי חוק , את עו"ד יאיר לחן ששימש בתפקיד בשנה האחרונה. גורמים בעירייה מסרו כי עוד" נכט ייבחן בתפקודו ואם יימצא שיהיו עמו בעיות כלשהן הוא יוחלף. גורם בכיר מסר בעניין זה :"יש לו לנכט נטייה לייצר מהומות והעבודה בתאגיד צריכה להיות בשקט. זו עבודה מקצועית וחשובה ולא נתן שהמקום הזה יהיה בו ברדק"

 

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן