יובל דיין מסכמת את The Voice

השף פרץ עושה שופינג ׳אצל מישל׳, ההתחלות החדשות של רינת בר ומי כבשו את רומא?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הזמרת והמנטורית משלנו יובל דיין סיכמה השבוע את ההשתתפות שלה בתוכנית ״דה וויס״ וזה מה שהיה לה לומר: ״אתמול הגיעה לסיומה החוויה המרגשת והעוצמתית הזאת. תודה לכולכם על החיבוק הענק לאורך כל העונה, למנטורים, למתמודדים ולכל הצוות המטורף מאחורי הקלעים. יש מעגלים שנסגרים ומשלימים לך את החתיכה האחרונה בפאזל, לפני שידעת שהיא חסרה. וזהו אחד מאלה״. לא נגענו.

היפהפיה משלנו הדוגמנית וכוכבת המיוזקלי אנה זק, שסיפרה לכל האומה שהכי הכי מרגיע אותה הוא טיול עם הכלב גידי בחופי הים של אשדוד, על רקע השקיעה. הנה תראו.

86586484

ביום שני האחרון נערכה אליפות הבריסטה 2019 של ׳ארומה ישראל׳, ולמה אנחנו מספרים לכם את זה כי האירוע, שנערך באמפי פארק רעננה כלל בתוכו מופע של עידן עמדי ביחד עם נצ׳י נץ ואיתי לוי, והייתה לנו גם גאווה אשדודית כי הזוכה אנדרי טריאטיב בן ה-31 מסניף קניון ׳סימול׳ באשדוד, זכה במקום הראשון מבין כל הסניפים בארץ. לאחר הזכייה סיפר בהתרגשות שהוא מתאמן כבר 4 חודשים לקראת התחרות. אגב, למי ששאל הפרס במקום הראשון הוא טיסה לפירנצה לקורס ׳בריסטה׳ של איגוד הקפה העולמי.

המנצח אנדריי טריאייב עידן עמדי ו

הזמרת רינת בר, שמתגוררת איתנו כאן באשדוד עוברת שינויים לא מעטים בתקופה זו של החגים. היא ליהקה צוות ניהול חדש בדמותם של חגי אוזן וריקי גבסו, עובדת על מוסיקה חדשה ובקרוב תגיע לסוכה שלנו. היא הבטיחה פרטים בקרוב, אז אנחנו מחכים.

957865864

השף גיא פרץ, שפעם מזמן כונה ׳השף המתלבש׳ נחת השבוע בחנות הכלים הוותיקה ׳אצל מישל׳ ויצא משם עם שלל גדול עבור הפוד טראק שבבעלותו.

9759659864834

תראו כמה כייף לעובדי המשכן לאמנויות הבמה באשדוד, שהוזמנו להרמת כוסית חגיגית לכבוד השנה החדשה של צוות המשכן לאמנויות הבמה אשדוד שנהנו מהופעה של ליאור קקון משתתפת ״דה וויס״ שיחד עם אבא שלה נדב קקון ומברביקיו מלא בפינוקים של "דודו הקטן”‫,‬ שפינק בגדול‫.‬

WhatsApp Image 2019 09 23 at 21.17.40

אפרופו, גמר ׳דה וויס׳, מי שגנבה את ההצגה היא המנטורית והקולגה של דיין, נסרין קדרי, שהפציצה בשמלה הורסת מבית היוצר של המעצבת הפרטית שלה מאשדוד, מורן טובול.

979589586

הסטייליסטית נטלי ז׳אנו-מור יוסף, נצר למשפחת הדגים המפורסמת באשדוד, ארזה את שתי הבנות היפהפיות שלה לורין ודיאן והמריאה עד לרומא. קצת קולסיאום, קצת שופינג והן כבר כאן.

97568468

חמישי שעבר. ניקול ראידמן המעושרת הלא פרייארית השיקה שלושה שירים חדשים ב׳רידינג 3׳ בנמל תל אביב. אז עשרות צוותי טלוויזיה, אמנים ושחקנים הגיעו להשקה החגיגית, כולל האשה של ביבי, שרהל׳ה, וכן בני הזוג עדן סבן ובעלה אדם טל, שהתבקשו, כמו יתר המוזמנים, להגיע בלבוש שחור.

86487

קולולולו אצל בני הזוג רותם שחר (הכלה) וגל בן אמי (החתן) סטודנטים אשדודים שלומדים באוניברסיטת ירושלים, היא ריפוי ועיסוק והוא לומד רפואה, שהחליפו טבעות ונשבעו לעולמים ב״ירוק על המים״ בקיבוץ חולדה. המדור מפרגן.

864785553

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן