רומי אברג'יל בקמפיין נוסף

שגית רביבו מפרגנת לספקטור, עידו חמדי משוויץ עם האהבה החדשה, ליאור אוחיון מודחת מ״מאסטר שף״ ומי האשדודי המככב בקליפ של הזמרת ריקי בן ארי?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

רומי אברג׳יל, הטרנסג׳נדרית מאשדוד, נצפתה בשבוע שעבר בפרויקט צילומים ייחודי בשיתוף עמותת תהל"ה, עמותת הורים למען הורים לילדים מהקהילה הגאה, שיזמו פרויקט צילומים ייחודי להעלת המודעות לפעילות העמותה עם מסר של אהבה וקבלת האחר, באולמי ׳גאיה׳.

מאוד התאכזבנו השבוע לראות את ליאור אוחיון, זו שהגיעה לחצי הגמר של תוכנת האוכל ״מאסטר שף״ ששודרה ביום שני, מודחת. אוחיון, בת ה27, שגרה 2 מטר מאיתנו בגן יבנה, היא בעלת מותג לבגדי ים, שהתלבטה לאורך כל העונה בכישוריה הקולינאריים וביופיה. וכך מסכמת ליאור את החוויה: ״וואו, וואו אחד גדול איך אפשר לסכם חוויה כזאת? מסע גדול מהחיים שנקרא: ׳מאסטר שף׳. איזה זכות היה להיות חלק מהדבר העצום והמדהים הזה. שהתחלתי את הדרך הזאת לא באמת ידעתי מה הולך להיות, לאן אני יגיע, אם בכלל ואם אני באמת מסוגלת לעבור את האתגר הזה. איפשהו עמוק בפנים מאוד פחדתי להיחשף מול מדינה שלמה…פחדתי מכישלון…אבל אלוהים מסדר את הדברים בדיוק כמה שהם צרכים להיות, ולימים מצאתי את עצמי בתהליך המטורף והמעצים הזה, מתבגרות ונלחמת כמו שלא נלחמתי בחיי. לראות את עצמי מהצד ולקבל את עצמי למרות הכל…חבריי האהובים לנבחרת, האנשים המדהימים מאחורי הקלעים והחברויות, הם אלו שהפכו את כל החוויה הזאת לפעם בחיים…ואתם? אתם המתנה האמיתית, אתם לימדתם אותי אהבת חינם מהי וגרמתם ללב שלי להתכווץ מאהבה. אז תודה לכל אחד ואחת מכם, על הפרגון האינסופי על האהבה והחיבוק שקיבלתי מכם. למרות שהדרך שלי במאסטר שף נגמרה, אני יוצאת מחוזקת. גאה על התהליך המטורף שעברתי ובעיקר עם רצון אמיתי להמשיך להגשים את החלומות שלי. לעבוד קשה ולהתמסר לדבר הבא. ניפגש ממש בקרוב. נשיקות״. (לא נגענו).

856864575353

זוכרים את מור דרעי, מהגליון של שבוע שעבר, ההוא שרקד והרקיד את מאיה בוסקילה, בחתונתה המתוקשרת? ובכן, דרעי לא מתכוון לנוח….השבוע, בתאריך המיוחד, 9.9.19, הושק סינגל בכורה חדש, לזמרת המוכשרת, ריקי בן ארי, שהעפילה לשלשית הגמר ב"כוכב הבא לארוויזיון", שבו כאמור זכתה, נטע ברזילי, ובקליפ מצולם איתה, לא אחר מאשר מור דרעי, האשדודי המוכשר, לא פחות. "ריקי בן ארי, זמרת מדהימה, אדירה ומוכשרת ברמות גבוהות ביותר.כנסו ליוטיוב, צפו בקליפ.פשוט עונג צרוף”, אמר דרעי. שמו של הסינגל, שכתבו והלחינו, אבי אוחיון ("דרך השלום") הראל סקעת ומשה פרץ, "מה עושה לי טוב".

975865864846

אנחנו כבר יודעים מה עושה למור דרעי טוב: לשמח, לשמח, לשמח.

זוכרים שסיפרנו לכם שעידו חמדי, האשדודי שהתחתן בשידור חי מול אומה שלמה בתוכנית ״חתונה ממבט ראשון״ מצא אהבה חדשה? אז הנה אנחנו מצרפים תמונה של הצמודה הטריה שאם תקראו לה לידור אטלן, היא גם תסובב אליכם. בימים אלו שבו השניים מבטן גב במלון ״רדיסון בלו״ בכרתים שביוון, וכשתגיע ההצעה , אנחנו נהיה גם הראשונים לספר.

86575473573

תנו מחיאות כפיים ורצוי סוערות למעצבת האופנה האשודודית ברטה, שגילתה שהזמרת הכי חמה בעולם אריאנה גרנדה, שאגב יש לה יותר מ-167 מיליון עוקבים באינסטגרם, בחרה ללבוש שמלה בעיצובה בקליפ החדש. כבוד כבר אמרנו?

רשת סטורי ומעצבת האופנה רומי ספקטור, השיקו הבוקר קולקציה משותפת במלון דריסקו בתל אביב, בין האורחים, לירן כוהנר, (האקסית המיתולוגית של הדוגמן אורן תורג׳מן מאשדוד), וגם שגית רביבו, האשה של ובעלת המותג SAGA, פרגנה ביג טיים.

בזמן שאתם הגעתם לקלפיות ביום שלישי האחרון (או שלא…), ארז האיש והכלים הכי יפים בעיר, אוריאל זיקרי את הטרולי והמריא לו ל-48 שעות באיסטנבול הקרוב לצורך תערוכת צלחות של המותג bonna המשווקת ל77 מדינות ובהן לחנות שבבעלותו באשדוד.

97695768464

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן