למעלה מ-800 משתתפים בטקס פתיחת שנת המשפט של לשכת עורכי הדין מחוז דרום

הערב החגיגי שנחשב לאירוע הדגל של עולם המשפט בדרום, נערך על ידי עו"ד אלעד דנוך, יו"ר מחוז הדרום, אליו הגיעה הצמרת המשפטית של קהילת המשפט – נשיאת בית משפט המחוזי השופטת רויטל יפה-כץ, נשיאת בית משפט השלום בדרום השופטת אבירה אשקלוני, נשיא בית הדין האיזורי לעב

עו"ד דנוך. צילום: דניאל אילגנייב
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

למעלה מ-800 עורכי ועורכות דין השתתפו ביום שלישי שעבר בטקס פתיחת שנת המשפט של מחוז הדרום שהתקיים בגן האירועים משמר הנגב, עם בכירי קהילת המשפט בדרום ובסימן מעורבות חברתית, בתוכנית האומנותית להקת "שלווה" ומופע סטנדאפ של שלום אסייג.

יו"ר מחוז דרום בלשכת עורכי הדין, עו"ד אלעד דנוך, יזם במסגרת האירוע שיתופי פעולה עם עמותות שונות במטרה לעורר מודעות חברתית, ביניהן עמותת "מסל"ן" לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית בנגב, עמותת "חיים" לילדים חולי סרטן, עמותת "אבוקת אור" ועמותת "אנוש" המסייעת למתמודדים עם מוגבלות נפשית, העמותות, הוזמנו להציג במתחם קבלת הפנים עמדות עם יצירות אמנות וחפצים שונים, כאשר ההכנסות קודש לעמותה.

האירוע התקיים במעמד ראש עיריית באר-שבע, רוביק דנילוביץ, ראש לשכת עורכי הדין, אבי חימי, עו"ד דני אליגון, יו"ר המחוז היוצא, נשיאת בית משפט המחוזי בבאר-שבע, השופטת רויטל יפה כץ, נשיאת בתי משפט השלום במחוז הדרום, השופטת אבירה אשקלוני, נשיא בית הדין האזורי לעבודה במחוז הדרום, השופט שמואל טננבוים ושופטים מכלל המערכת המשפטית.

ראש עיריית באר-שבע, רוביק דנילוביץ', דיבר בנאומו על חשיבות היערכות המדינה לקראת שנת המאה להקמתה, תוך מתן תשומת לב מיוחדת להתיישבות ולפיתוח הנגב. איחל הצלחה רבה ליו"ר המחוז החדש, עו"ד אלעד דנוך, והודה ליו"ר היוצא, עו"ד דני אליגון, על תרומתו למחוז.

ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי, ציין את תרומתו של שר המשפטים, ח"כ אמיר אוחנה, לדחיית יישום תקנות סד"א החדשות לספטמבר 2020 וברך את יו"ר המחוז החדש. "אני רוצה לאחל הצלחה מעמקי ליבי למי שנבחר לאחרונה ליו"ר המחוז. אלעד יקירי, אתה מוכשר, דינמי, נמרץ. אני מאמין ביכולות שלך להצעיד את המחוז להישגים רבים".

נשיאת בית המשפט המחוזי בבאר שבע, השופטת רויטל כץ יפה, אמרה: "המערכת חשובה לכולנו וכולנו חייבים להגן עליה מבפנים ומבחוץ. אני מקווה שנראה עמידה איתנה של לשכת עורכי הדין לצידה של מערכת המשפט. אני מאחלת הצלחה לראש הלשכה הנכנס, עו"ד אבי חימי. אבי נבחר בתקופות סוערות, ואני בטוחה שאם צלחת את ההופעות בהיכל המשפט שלי, תצליח גם כאן".

ליו"ר הנבחר בדרום, עו"ד אלעד דנוך, אמרה: "לשכתי פתוחה בפניך, הצלחתך היא הצלחתנו".

נשיאת בתי משפט השלום, השופטת אבירה אשקלוני, הביעה תקווה ששיתוף הפעולה היציב בין המחוז למערת המשפט בדרום יימשך בצורה פורה ומשמעותית ואיחלה הצלחה לעו"ד דנוך.

במהלך הערב התקיים טקס פרידה מיוחד מיו"ר המחוז היוצא, עו"ד דני אליגון: "

עוד אלעד דנוך נפרד מאליגון במחווה מרגשת: "דני, עברנו לא מעט ביחד, אבל בערב הזה אני רוצה לומר לך תודה, על השירות המסור ורב השנים למחוז הדרום, כמעט 16 שנים בוועד, מתוכן 12 שנים כיו"ר מחוז. הדברים שעשית לטובת המחוז, קידומו והעצמתו עומדים לזכותך".

הוא הזמין את אליגון לקבל מזכרת מחברי הוועד, מעובדי המחוז, ומעורכי הדין כולם.

בנאום שנשא דיבר עו"ד אלעד דנוך על המהפכות הדיגיטליות והמקצועיות שכבר החלו במחוז, תוך שימת דגש על הגישה הדמוקרטית בבחירת נושאי ימי העיון והכנסים ומיקום הכנס השנתי המחוזי בידי חברי המחוז עצמם.

"אני מאחל שתהיה לכולנו שנת משפט מוצלחת ומלאת עשייה, שנת משפט עם הרבה תיקים טובים ולא פחות חשוב לקוחות טובים. אני מקווה שבשנת המשפט הקרובה נראה הרבה שינויים – מחוז דיגיטלי וחדשני, מחוז שמחובר לעורכי הדין, מחוז עם שירות איכותי ויעיל, מחוז שעורכי הדין בו יכולים להתווכח בלהט בבית משפט, ולשבת לקפה אחרי הדיון, מחוז שבו עורכי הדין עוזרים ומסייעים אחד לשני, שלא מתווכחים על אורכות, מחוז שיש בו גשם של פעילויות וימי עיון בכל ערי המחוז, ובמקביל פעילויות פנאי לכל המשפחה, שיש בו צרכנות חכמה והכי חשוב פרנסה טובה לכולם"

את האירוע חתמה הופעה של להקת 'שלווה' ומופע סטנדאפ של שלום אסייג.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן