האלופה תשחק נגד פלזן הצ'כית בגביע האיגוד האירופי

אלופת המדינה בכדוריד, הפועל אשדוד העפילה לחצי גמר גביע השופטים, לאחר תוצאת תיקו 25-25 מול עירוני רחובות. ניבו לוי הצטיין עם תשעה שערים. זהות היריבה של אשדוד בגביע האיגוד נקבעה: ויקטוריה פלזן הצ'כית

צילום: משה דהן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הפועל אשדוד התמודדה ביום שישי האחרון באולם מקיף ט', נגד עירוני רחובות, במסגרת המחזור השני של מוקדמות גביע השופטים, כאשר תוצאת תיקו הספיקה לה להעפיל לחצי גמר הטורניר, המהווה הכנה לקראת העונה הקרובה. זאת בדיוק הייתה התוצאה שהחניכים של אולג בוטנקו השיגו, כאשר גם הפסד בפחות מארבעה שערים היה מספיק, לאור הניצחון על הפועל קרית אונו בשבוע שעבר.

המשחק היה צמוד לכל אורכו ותוצאת המחצית הייתה 14-14. המקשר ניבו לוי הוכיח כי הוא מצוי בכושר נהדר והבקיע תשעה שערים. גם טל הרשקוביץ' בלט והבקיע חמישה שערים לזכות האלופה. בסיום: 25-25 שמבטיח שהפועל אשדוד מעפילה לחצי הגמר נגד רמת השרון. המשחק התקיים ביום רביעי בערב השבוע, לאחר מועד סגירת הגיליון.

עוד נקבע השבוע, כי יריבתה של הפועל אשדוד בסיבוב השני של גביע האיגוד האירופאי תהיה הקבוצה הצ'כית ויקטוריה פלזן שגברה על קבוצה מאיסלנד בסיבוב הראשון. פלזן תשחק נגד אשדוד במשחק כפול, שיתקיים בתחילת החודש הבא. זוהי תהיה הופעת הבכורה של הפועל אשדוד במסגרת גביע האיגוד האירופי וניתן להרגיש כבר את ההתרגשות בקרב הקבוצה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן