תערוכה: ׳קו מקשר׳

ביום רביעי הבא תפתח תערוכת יחיד לאיש הים יוסי מאיר

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פלטת הצבעים של האמן יוסי מאיר המורכבת ברובה מכחולים, אפורים וירוקים לגווניהם, וכן מרבית מנושאי הציור, שניהם רומזים על עיסוקו המרכזי לאורך השנים- היותו איש ים ומורה למקצועות הים בבית ספר ׳אורט ימי׳ באשדוד. יוסי מעיד על עצמו כמי שתמיד צייר ושרבט כתחביב ומשנות ה- 80 התחיל לצייר יותר בקביעות וברצינות. בדומה לדרך בה התפתח בחייו המקצועיים, כך באמנות, יוסי הוא אוטודידקט. מלבד כמה שיעורים בודדים בציור שלקח אצל האמן האשדודי סולי לוי ז"ל והצייר שיש חייט מרחובות, הניסיון הוא המורה העיקרי שלו. הוא מתנסה בפרקטיקות שונות כציור בשמן, צבעי מים או גירי פסטל, נעזר במכחולים, שפכטלים ועוד, וכך מתפתח ומתקדם.

8568467846634

את תהליך הציור הוא מתחיל בדרך כלל בשטח, בעמידה מול הנוף החי, בניסיון לספוג את האווירה, לחוות ולהתרשם. בהמשך, הוא מתקדם בסטודיו הביתי שלו על סמך הזיכרון ובעזרת צילומים. בנוסף לציורים הרבים של יאכטות במרינה, ספינות וים, יש גם ציורי נוף רבים מערים שונות כמו יפו, אשדוד, ירושלים ואתרים נוספים, וממקומות עתיקים המקבלים הקשר עכשווי. יוסי אוהב את החיבורים בין מדיות שונות ובין ישן לחדש, ומתרפק על נוסטלגיה.; סיגל מאור, אצרת התערוכה אומרת, "הגם שמרבית הציורים קטנים יחסית במידותיהם, הסגנון הוא אקספרסיבי ומלא קצב, חיות ורגש. יוסי מעיד על עצמו כי הציור הוא מקור הנאה עבורו וכלי לביטוי הנפש, דבר אשר בהחלט ניכר ועובר בציוריו. "מראות הטבע והנופים הנשקפים מהציורים מזמינים את הצופה לשקוע בתוכם, להתחבר ולהנות.

פתיחה חגיגית לתערוכה ‘׳קו מקשר', יום רביעי, 18.9.18 בשעה 19:30, נעילת תערוכה 24.10.19 'דואט'-גלריה עירונית לאמנות, קניון 'עופר לב אשדוד' , אשדוד.טל׳. 08-8677353. הכניסה חופשית.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן