כשנה להירצחה של קים: הבעל גיא והבן קאי חוזרים לאשדוד

כשנה לאחר שנרצחה קים לבנגרונד- יחזקאל ז"ל בפיגוע אכזרי באיזור התעשייה בברקן, חוזר בעלה גיא יחזקאל עם בנם קאי להתגורר באשדוד, עיר הולדתו. בראיון קורע לב לערוץ 13 הוא מספר על החיים בלי קים, הכאב, הגעגוע ועל המעבר מראש העין חזרה לאשדוד, עיר הולדתו
 

צילום: דנה קופל, ״ידיעות אחרונות״
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

באוקטובר אשתקד אירע פיגוע ירי באזור התעשייה בברקן. אחת ההרוגות, קים לבנגרונד יחזקאל ז"ל נכפתה על ידי מחבל שירה בה לאחר מכן למוות. פיגוע הירי באזור התעשייה של ברקן התרחש בבוקר ה- 7.10.18 במפעל אלון שבברקן בו עבדה קים. המחבל , אשרף נעאלווה,רצח את קים ואת זיו חג'בי. זכרם לברכה רק כעבור חודשיים הצליחו כוחות הביטחון להגיע אליו ולחסל אותו.

7546734523452

כמעט שנה חלפה, ובעלה גיא יחזקאל, בן העיר אשדוד ובנם קאי בן השנתיים ו- 3 חודשים עברו להתגורר באשדוד. קים הקטן נכנס לגן באשדוד וגיא, מגדל אותו לבד. בראיון נוגע ללב בערוץ 13 ובתוכנית "חי בלילה" מספר גיא ( 29) על החיים בלי קים, על הגעגוע והמעבר לאשדוד.

גיא וקים ז"ל התגוררו בראש העין בדירה צמודה להוריה של קים. לאחרונה עברו גיא וקאי לאשדוד לאחר שגיא הרגיש שהוא צריך שינוי. "גרנו ליד ההורים של קים. למרות היחסים הטובים בינינו היה קשה לי. הרגשתי לבד. פה באשדוד גדלתי. הכל היה אחרת בלי קאי, הוא שמחזיק אותי", מספר גיא על ההחלטה לעבור. הוא נותר בקשר טוב עם משפחתה של קים והוא וקאי מרבים לבקר.

21462601 10210641952901471 622135936375444326 n

את הדירה החדשה באשדוד הוא עיצב וריהט לפי הטעם של קים. הנוכחות של אמא קים מורגשת למרות היעדרותה וחסרונה. זה לא רק הרהיטים והחפצים שגיא קנה לפי הטעם שלה, זה התמונה שלה על המקרר שקאי הקטן מנשק ומחבק ואלבום התמונות שגיא הכין לקאי ובו מתועדים רגעי האושר והאהבה הרבה של קים וגיא. רגעים קצרים מידי שנקטעו בידי בן עוולה. "אני מטפל בו בגדול לבד. אמא שלי עוזרת לי קצת אבל בגדול זה אני והוא לבד".

גיא מתאקלם בחזרה בעיר שבה הוא גדל וחי, וגם קאי מתאקלם בעיר חדשה ובגן חדש ושניהם מסתגלים ביחד לחיים בלי אמא קים האהובה. "היינו החברים הכי טובים. עד עכשיו אני חושב על כל דבר מה קים הייתה חושבת או אומרת. כל דבר שקורה עם קים. קים הייתה מלאה חום ואהבה ואני מקווה שקיא יצא כמוה".

קיעקע את דמותה של קים ז"ל על זרועו

על זרועו של גיא מקועקעת דמותה של קים, "קים אהבה מאוד קעקועים" מספר גיא. "התחלתי לעשות איזשהו קעקוע קטן ואז הגיע רעיון לעשות פורטרט שלה משולב עם דמות אינדיאנית, כשהיא מסתכלת על קעקוע שלי ושל קאי הולכים יד ביד". ובין החפצים שהוא שומר שיר שקים הקדישה לו וגם השעון שמראה את השעה שנפרד ממנה, כשיצאה לעבודתה באזור התעשייה בברקן משם לא חזרה. אביה של קים, שנסע לברקן הוא שבישר לו שקים נרצחה.

8567463634

באוקטובר, במלאת שנה לפיגוע וגיא מנסה, למרות האבל, למרות הכאב, למלא את חייהם בשמחה. "זה מרגיש כאילו זה היה אתמול, זה קצת הזוי שעברה שנה בל קים .קאי מחזיק אותי. אני מבין שאני לא יכול ליפול. בראש מבינים שצריך להתקדם אבל אני תמיד אומר שזה משהו שתמיד יישאר, זו צלקת לכל החיים. להתאלמן בגיל 29 עם ילד קטן זה לא קל, אבל צריך להמשיך למרות הקושי".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן