במרכז אור מנחם באשדוד מחלקים נעליים לחג לנזקקים בעלות סמלית

שלושה ימי חלוקה במרכז אור מנחם שבו משפחות יוכלו להגיע ולקבל נעליים חדשות בעלות סמלית עבור החגים המתקרבים
ימי חלוקת הנעליים: ראשון ושני 17:00 – 22:00 יום שלישי 09:00 – 17:00

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

זוג נעליים הוא אחד הצרכים החשובים והבסיסיים ביותר של האדם על מנת לכסות את רגליו במטרה להגנה מפני מצוקות הסביבה. אומנם לנו זה נראה ברור ומובן מאליו אך ישנם משפחות שידם אינה משגת ובשל כך אין באפשרותם לקנות נעליים עבור ילדיהם שזו בעיה גדולה מעבר לעניין של הכבוד והערך העצמי של ילד שהולך לבית הספר עם נעליים קרועות.

יש גם בעיה בריאותית, וילדים גדלים במהירות ויש צורך בתחלופת נעליים גדולה אחרת הם יתמודדו עם בעיות בריאות קשות רבות ויסבלו מכאבים בגלל מידת נעליים לא מתאימה. זוג נעליים נתפס כמותרות כאשר יש מצוקה כלכלית וזה לא דבר שהם לא יכולים לחשוב עליו. לכן החלטנו לערוך שלושה ימי חלוקה במרכז אור מנחם שבו משפחות יוכלו להגיע ולקבל נעליים חדשות בעלות סמלית עבור החגים המתקרבים.

בהזדמנות זו נציין גם את חשיבות התרומה, עלינו להיות אחראים לטיפול ולעזור לאנשים שהם פחות ברי מזל מאחרים. תרומה יכולה להיחשב כהזדמנות מושלמת להביא שינוי בחייו של אדם. אין תחושת סיפוק גדולה יותר מאשר תרומה שבה אתם יודעים שעזרתם למשפחה ושמחתם ילדים אין שום דבר חומרי או גשמי שיכול להתחרות בכך.

תרומה מגבירה את ההערכה העצמית, הביטחון העצמי והערך העצמי שלנו. אנו יכולים להביא לאלפים רגעים יקרים של אושר ונוחות רק על ידי נתינה ועזרה.

בהזדמנות זו נודה לתורם הנדיב שתרם אלפי זוגות נעליים חדשים למרכז מר אלברט בוטבול

ימי חלוקת הנעליים: ראשון ושני 17:00 – 22:00 יום שלישי 09:00 – 17:00

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן