אורנה הוזמן בכור, יו"ר נמל אשדוד בועידת המשפיעים: אשמח לראות מנכ"לית אישה בנמל אשדוד

על רקע פתיחת הנמלים החדשים ציינה הוזמן בכור "התחרות עבורנו היא הזדמנות, אם נדע לעבוד נכון"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ועידת המשפיעים של חדשות 12 התקיימה היום (5/9) באקספו תל אביב. במסגרת הוועידה, שכללה פוליטיקאים, בכירים מהמשק ומהעולם העסקי, השתתפה אורנה הוזמן בכור, יו"ר נמל אשדוד, על רקע הרפורמה בנמלי הים.

הוזמן בכור: "כיום יש ארבעה נמלים, כאשר בשנת 2021 צפויים להיפתח שניים נוספים, ואנחנו רוצים לוודא שתוך כדי הרפורמה ופתיחת התחרות, שלא יסגרו לנו את הים. הנמל החדש נבנה בסמוך אלינו, והעובדים שלנו רואים את הקמתו מעבר לשובר הגלים וחוששים לפרנסתם, והתפקיד שלי הוא לתת להם תשובות. ההנהלה ואני דואגים להקצות היקפי ענק בכדי לצלוח את התחרות בהיבט של השקעות, רגולציה ויחסי עבודה.

הוזמן בכור הוסיפה: "העובדים שלנו מסורים לעבודה והמספרים מדברים בעד עצמם. רק בחודש האחרון שברנו שיא של כל הזמנים בפריקת מכולות. לאחר הבחירות נשב עם שר התחבורה שימונה, עם העובדים, ועם נציגי ההסתדרות, עד שייצא עשן לבן ונחתום על הסכם."

באשר לשאלה האם קיים סיכוי שנמל אשדוד יעבוד בשבת ככפי שמניחים שהנמלים החדשים יעבדו, השיבה הוזמן בכור באופן חד משמעי כי נמל אשדוד לא יעבוד בשבת. "המדיניות של שר התחבורה הנוכחי היא אותה מדיניות, ואני מאמינה שגם הוא רוצה שנמשיך ונוביל בדיוק כשם שאנו כיום. השר לא רוצה לראות נמל נסגר שהופך את הנמלים החדשים למונופולים. התחרות בין הנמלים תהיה על השירות. היום אניות שמגיעות לנמל בחלון זמן מסוים צריכות להיכנס ולצאת מהרציף כמה שיותר מהר, כשם שנהוג בטיסות. הדבר הזה ישפיע באופן ישיר על הורדת יוקר המחיה. התחרות עבורנו היא הזדמנות אם נדע לעבוד נכון."

הוזמן בכור ניהלה לאורך הקריירה שלה משרדי ממשלה רבים, ולאורך הדרך ניסתה לדחוף נשים לעמדות בכירות. בדבריה התייחסה למינוי אישה כמנכ"לית הנמל והשיבה כי תשמח לראות אישה בתפקיד מנכ"ל החברה. "צריך שנשים תעזנה ותתמודדנה להגיש ולהציע, ואם נגיע לישורת האחרונה אני יותר מאשמח שתעמוד אישה בעמדה זו. בכל התפקידים שעשיתי, גם בנמל אשדוד, ביקשתי לראות כמה שיותר נשים בהנהלה. נמל אשדוד הוא מאוד גברי, אבל תקרת הזכוכית כבר נפרצה עוד לפניי עם מינויה של איריס שטרק ליו"ר החברה. אבל חשוב לציין שפתחתי משרות שהיו מזוהות כגבריות כמו מלאחית עגינה וסווארית, מרצפת הייצור ועד תפקידי הניהול. בנוסף, מחצית מחברי הדירקטוריון שלי הן נשים."

הוזמן בכור היא גם חברה בוועדת סל התרופות זו השנה השלישית ברציפות: "מכל התפקידים שעשיתי עד היום מדובר בקשה ביותר. מונחות לפתחנו כל שנה בקשות במיליארדים ועומדים לרשותנו מאות מיליונים בלבד. כנציגת הציבור אני מסתכלת על כל שורה וכל הסבר, על מנת שנוכל לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן