התגעגענו

ליגה א' דרום חוזרת עם מחזור של גביע המדינה. אדומים אשדוד תצא לשעריים (שעריים, שישי, 14:30). עידן שריקי: "רוצים לפתוח את העונה כמו שצריך". עירוני אשדוד תארח את הפועל כפר שלם (סינטטי,ראשון, 20:30). בשבוע הבא: הליגה חוזרת

צילום: אלעד אפטקר
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אדומים ועירוני אשדוד חוזרות לפעילות בסוף השבוע הקרוב וביום ראשון. אחרי כל ההכנות, השידרוגים, משחקי האימון והרעשים, הדבר האמיתי מתחיל. הקבוצות פותחות רשמית את העונה בסיבוב ה' של גביע המדינה. האדומים אשדוד תצא למשחק חוץ לא פשוט במגרשה של מכבי שעריים. החלוץ הותיק עידן שריקי קרא לקהל האדום לצבוע את שעריים באדום: "רוצים אתכם ביום שישי בכל הכוח. מחכים לכל הצבא האדום רוצים לפתוח את העונה כמו שצריך ובעזרתם ובעזרת ה' ננצח."

בתוך ההכנות למשחק הגביע, בשבוע שעבר הודיעה הנהלת הקבוצה על צירופו של חלוץ חדש. תומר אוחנה בן ה-24 חתם אצל האדומים, לאחר ששיחק בשתי העונות האחרונות בעירוני קרית גת. אוחנה מגיע לעבות את החלק הקדמי של חיים לוי וחיים אזולאי. שחקן נוסף שהצטרף בשבוע שעבר לאדומים הוא הקשר אוריאל פינייה בן ה-20. פינייה מגיע לאדומים מקבוצת הפועל אשקלון, במדיה ערך בעונה שעברה 16 הופעות בכל המסגרות.

גם עירוני אשדוד תשחק במסגרת סיבוב ה' של גביע המדינה ותארח ביום ראשון את הפועל כפר שלם החזקה. יהיה מעניין לראות מה מכין לנו הקהל הצהוב במשחק הבית הרשמי הראשון של העונה. שני שחקנים חדשים נחתו בקבוצה של שי מאור ויעמדו לרשותו במשחק הגביע הקרוב. מדובר ביואל גנון המגן השמאלי, בן ה-22, שגדל במחלקת הנוער של הפועל באר שבע ושיחק בעונה החולפת בעירוני קרית גת, מליגה א' דרום, בה רשם 28 הופעות, ובשחקן הכנף עדן שעשוע בן ה-27, שמצטרף לאחר עונה בקבוצת באקה אל גרביה מליגה א' צפון. שעשוע, שיכול לשחק גם כחלוץ, סיפר לאחר החתימה: "שמח לחתום בעירוני. כיף לדעת שהגעתי לשחק בקבוצה עם הקהל מספר אחת, שכבר הספקתי להכיר אותו באימון הפתיחה. בעזרת ה', נעשה עונה טובה ומוצלחת."

864754634637

בשבוע הבא תיפתח רשמית ליגה א' דרום. ביום שישי הבא, עירוני אשדוד תצא למשחק חוץ נגד הפועל אזור ואילו באותו היום, האדומים אשדוד תארח את הכח מכבי רמת גן.

גם בבית"ר אשדוד מתכוננים לגביע

בית"ר אשדוד שיחקה השבוע את משחק ההכנה האחרון לקראת העונה הקרובה. החניכים של ניר איבגי ויוסי כנפו סיימו בתוצאת תיקו 3-3 מול נבחרת התעשייה האווירית בלוד, במשחק ששוחק בתנאי ליגה למקומות עבודה. לבית"ר הבקיע לירון אברג'ל צמד ויובל אלמקייס הוסיף שער אחד. ביום שישי הבא, בתאריך ה-13/9 תפתח בית"ר אשדוד את העונה באופן רשמי, כאשר תארח את צעירי לוד למשחק גביע.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן