עלילות אשדוד בליגות א' ו-ג'

ניצחון מרשים לעירוני אשדוד במשחק אימון השבוע באיצטדיון 'וינטר' מול הכח רמת גן בתוצאה 1-4. הקשר שי ביטון חתם ב'עירוניה'. באדומים: הבלם שגיא עיני זכה בבוררות נגד הקבוצה. וגם, הקפטן לישי ביטון מדבר. בית"ר אשדוד: המאמן ניר איבגי אמר לאתר 'גולר': "יש לנו סגל א

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ממשיכים להתכונן לעונה הקרובה בליגות א' וג', שיצאו לדרך בחודש הבא. קבוצת עירוני אשדוד נכנסה לקצב לאחר מספר תוצאות לא מחמיאות במשחקי אימון, הביסה הקבוצה ביום שני השבוע את הכח עמידר ר"ג. בתוצאה 1-4, במשחק שנערך באיצטדיון 'וינטר'. החניכים של שי מאור הציגו יכולת טובה ואם לשפוט על פי המשחק הזה, הם נראים מוכנים לליגה.

הנהלת הקבוצה הודיעה על החתמתו של הקשר האחורי שי ביטון. ביטון שבחודש אוקטובר יהיה בן 25, מגיע לעירוני לאחר עונה במכבי קרית גת מליגה א' דרום, בה היה שחקן הרכב קבוע וכבש שער אחד. בנוסף, ספג ביטון חמישה כרטיסים צהובים והורחק פעם אחת, נתון המצביע על שחקן קשוח במיוחד, שיעזור לעירוני במאבקי ליגה א' העונה. ביטון גדל במחלקות הנוער של מכבי באר שבע והפועל ראשון לציון ובמהלך קריירת הליגות הנמוכות שלו, הספיק לשחק גם במכבי שיכון המזרח ובמ.ס באר שבע.

בצד האדום של העיר ושל ליגה א' דרום, האדומים אשדוד הפסידו במאבק המשפטי מול הבלם גיא עיני. האחרון, ששיחק במדי האדומים בעונה שעברה, כזכור הגיש תביעה כנגד הקבוצה על אי תשלום מלוא שכרו. עיני, שהגיש תביעה באמצעות עורך דינו אייל יפה, זכה בבוררות בעניינו והוא ישוחרר מיידית מהקבוצה ויקבל פיצוי כספי. בסביבת השחקן היו מרוצים מהתוצאה הצודקת יש לומר ומכך שלשחקנים יש לאן לפנות במקרה של אי תשלום שכרם.

הקפטן של האדומים לעונה הקרובה, לישי ביטון בן ה-28, שידוע כאהוב הקהל, העניק ראיון לאתר 'גולר' השבוע. לישי הידוע כשחקן נשמה, המשאיר את כל כולו על כר הדשא מדי שבוע, סיפק כמה ציטוטים מעניינים: "השנה נבנתה קבוצה אטרקטיבית ולמרות שהתקציב נמוך, נעשה הכל בשביל הסמל והמועדון. יש בינינו חיבור מדהים. כבוד גדול עבורי לענוד את סרט הקפטן במועדון כל כך גדול כמו הפועל אשדוד. אני מבטיח לעשות הכל בשביל הסמל והמועדון. אני מאמין בסגל הקיים ומאמין שנעשה עונה טובה. המטרה שלנו היא מקומות 1-3." ביטון גם התייחס לדרבי האשדודי שיתקיים העונה: "כמו תמיד זה המשחק הכי מדובר בעיר, משחק של הקרבה, לחימה, עם המון אמוציות, אווירה מדהימה ותצוגות עידוד ותפאורות שלא נופלות מקבוצות בליגת העל."

בבית"ר אשדוד מתכוננים במלוא המרץ לליגה ג' מרכז ובשבוע שעבר שיחקה הקבוצה שני משחקי אימון. תחילה ניצחה בית"ר את עוצמה חולון בתוצאה 1-2, משערים של יובל אלמקייס, שמגלה יכולת נפלאה במשחקי ההכנה והדר פולברש. בהמשך ניצחה 3-2 את בני הרצליה משערים של יצחק אמירו, ליאור סוויסה וליעד פרץ. מאמן הקבוצה ניר אבגי בן ה-37 התראיין לאתר 'גולר' וסיפר על ההכנות לקראת העונה הקרובה: "יש לנו סגל שחקנים איכותי מאוד, סופר מקצועי ואנשים טובים. הסגל משלב שחקנים וותיקים וצעירים שהם שחקני בית כמו הדר פולברש, שגיא עייש, רועי בראון, לצד וותיקים כמו משה שוקרון, שמעון זרמטי, מתן גנון ושחקני הרכש שהבאנו ליאור סוויסה ויובל אלמקייס, שהגיע מבית דגן, בה הבקיע ארבעים שערים, אלון זבולון, לירון אברג'ל ובשער יש לנו את אשר אלחרר. זה שילוב מנצח של סגל צעיר וותיק, שיביא את הניסיון שלו כדי שנעמוד במטרות." לגבי המטרות אמר אבגי: "להגיע לכל משחק ולשחק כדורגל התקפי עם הרבה גולים. להיות תמיד במקומות 1-3 ושבעזרת ה', גם המזל יעזור לנו ואם ירצה ה' נעלה ליגה."

בתוך כך, הוגרלה השבוע הקבוצה במסגרת הסיבוב הראשון של גביע המדינה מול קבוצת צעירי לוד. אם בית"ר תצלח את המשחק הזה, היא תפגוש בסיבוב הבא את אשדוד סיטי, לדרבי אשדודי קטן, מסקרן ולוהט.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן