אופס לא נעים: שיק של החברה למתנ"סים חזר. הסיבה: "חשבון לא קיים"

תלמיד מאשדוד שעבד בקייטנה של החברה למתנ"סים קיבל את שכרו בשיק על סך 428.90 שקלים והפקיד אותו. למחרת קיבל הודעה שהשיק חזר מהסיבה ש"החשבון לא קיים". העירייה: ״מבדיקה של החברה מול הבנק לא מדובר בבעיה בשיק"
 

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תלמיד שעבד בקיטנה של החברה למתנ״סים קיבל שיק והפקיד אותו, אך כעבור יום קיבל הודעה שהוא חזר מהסיבה ׳חשבון לא קיים׳. "הבן שלי כבן 14 עבד בקייטנה של החברה למתנ״סים וקיבל שכר. הוא קיבל שיק על סך 428.90 שקלים והפקיד אותו. אך אחרי יום קיבלנו הודעה שהשיק חזר והסיבה ממש תמוהה, היה כתוב שהשיק חזר בשל ' חשבון לא קיים, לא האמנתי שראיתי את זה" מספר אביו של התלמיד.

האב, פנה אל החברה למתנ״סים בטוח שיקבל הסבר והתנצלות וכי בנו יקבל מיידית את כספו "מישהי אמרה שתבדוק, עברו ימים והיא לא חזרה התקשרתי ונאמר לי שהיא בחופש. ושביקשתי מנהל אמרו שכולם בחופש. זה לא הכסף. יכולתי לתת לבן שלי סכום כזה אבל הוא רצה להרוויח בעצמו, וחיכה לשיק כדי לקנות לעצמו דברים, חברים שלו כבר הספיקו לבזבז את הכסף שהרוויחו ואותנו מטרטרים. זה היחס והסחבת והאטימות. כשראיתי שלא עוזר פניתי לפניות ציבור בעירייה. הם אמרו שיבדקו ויחזרו אליי ובאמת חזרו אבל טענו שהבן שלי אשם שאין חשבון, וכשעניתי שאם השיק חזר אז יש חשבון בנק טענו שזו אשמתו. שהפקיד לא נכון. דיברו אלי בצורה לא מכבדת ופוגעת”.
הנער, עבד בחודש יולי 15.5 שעות במשחקיה של הקייטנה שהתקיימה בבית הספר אופק. קיבל תלוש משכורת עם פירוט החשבון וכאמור ב- 7.8.19 קיבל את השיק, הוא הפקיד אותו בשמחה ונדהם כשחזר. לא רק שלדברי האב לא שילמו לבנו אלא גם פגעו בו " הבן שלי בסך הכל רצה להרוויח קצת כסף , עבד עם הילדים מה הוא בסך הכל מבקש לקבל את השכר המגיע לו כחוק?"

העירייה: "מבדיקה של החברה מול הבנק לא מדובר בבעיה בשיק"

מעיריית אשדוד נמסר בתגובה: "מדובר בפנייה שהגיעה אתמול לפניות הציבור וזכתה לתגובה מיידית של החברה העירונית למתנ"סים ורצון לבדוק מה קרה ולמה השיק חזר. מבדיקה של החברה מול הבנק לא מדובר בבעיה בצ'ק ולפיכך היתה פניה ורצון לסייע בנדון, אך זו נדחתה בגסות תוך איום לפעול במסגרת ההוצאה לפועל. השירות שהוענק לאיש היה מהיר, מקצועי, אדיב, קשוב ואמפטי כפי שאנשי המוקד ופניות הציבור נוהגים וחורטים על דיגלם ועל אף סילוף הדברים ודחיית הסיוע, אנשי פניות הציבור עומדים לשירותו וישמחו להעניק לו שירות מיטבי לשביעות רצונו."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן