מינויים ב'ליכוד' וב'כחול לבן': המהנדס והברמן ינהלו את המטות במגזר הרוסי באשדוד

חיים דן, עוזרו של ממלא מקום ראש העיר, גבי כנפו מונה השבוע לנהל את המטה הרוסי של הליכוד. המהנדס, וולדימיר בורודה מונה לנהל את מטה "כחול לבן" באשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חיים דן, עוזרו של ממ"ק ראש העיר כנפו בשנה האחרונה, נבחר לנהל את מטה העולים של הליכוד בעיר אשדוד. בהתחשב שמרבית ציבור העולים בעיר (כ-50 אחוזים בבחירות האחרונות) רגילים להעניק את קולם ל"ישראל ביתנו" והיתר מרביתם הצביעו ל"כחול לבן" מדובר בתפקיד מאתגר במיוחד לאור העובדה, שהעולים החדשים באשדוד ידועים באחוזי הצבעה גבוהים ל ״ישראל ביתנו״.

כנפו בירך את דן על מינויו: "חיים דן לקח ולוקח חלק פעיל בסניף הליכוד באשדוד בשנה האחרונה. כמו כן מעורב בתהליכים ובהחלטות חשובות. לקראת הבחירות לכנסת קיבל מינוי של תנועת הליכוד לרכז את פעילות תומכי הליכוד מקרב עולי וותיקי חבר העמים. חיים עושה זאת ברגישות ובמחויבות לציבור ולתנועת הליכוד." דן, בן 35, מנהל היום את הבר הפופולארי "סוצ'י" בסטאר סנטר. במשך 12 שנה ניהל את רשת הרהיטים "דיבאני סנטר", ומזכיר היום בהלצה, כי גם ראש הממשלה החל דרכו כמוכר ריהוט.

מן הצד השני במטה העולים של כחול לבן חבר הכנסת יואל רזבוזוב, הציג את המנהל החדש של המטה שלהם. בורודה, מהנדס באלת"א, ואמור גם לתפקד כחבר מועצה מטעם רשימתו של דר' אלי לחמני כחלק מן הרוטציה. בורודה, בן 51, משנת 1992 תושב אשדוד. בהשכלתו בעל תארים אקדמיים בהנדסה ומנהל עסקים. מעל 25 שנה עובד בתחום הייטק ותעשיות ביטחוניות. יזם וסטארטאפיסט בנשמתו. פעיל ציבור משנת 2008. 3 שנים בהתנדבות שימש כראש שבט אביב של תנועת צופים באשדוד, חבר מועדון רוטארי אשדוד, מנהל סניף אשדוד של אקדמייה הישראלית לפתוח מדע. בעבר חבר מרכז מפלגת "ישראל ביתנו". משנת 2018 חבר מועצת העיר (ברוטציה) ברשימת "אשדוד תנצח".

חבר הכנסת יואל רזבוזוב: "אני מברך את ראש המטה החדש ולדימיר בורודה על הצטרפותו לנבחרת המנצחת של כחול לבן. זה בן אדם עם ידע ונסיון שכבר השתלב מצוין ומהר מאוד נכנס לתפקידו בזמן בקמפיין."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן