ארגון "אור לחיים": "העירייה מסבסדת ארגון מיסיונרי נוצרי"

ארגון 'אור לאחים' הפועל נגד מיסיונריות טוען כי ביום האישה הבינלאומי שחל ב-8 במרס, השתתפה עיריית אשדוד בארגון וסיבסוד טיול לצפון. מעיריית אשדוד: "לא מוכרת פנייה או טענה כזאת"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

האם עיריית אשדוד השתתפה בארגון וסבסוד טיול לכבוד יום האישה הבינלאומי, מטעם הקהילה המיסיונרית "בית הלל"?. בארגון 'אור לאחים', הפועל נגד מסיונריות טוענים שכן. במכתב ששלח הרב בנימין וולקן מהנהלת הארגון נטען כי בארגון התקבלה תלונה של תושבת אשדוד על מימון העירייה, לכאורה, בפעילותה של הקהילה המיסיונרית "בית הלל".

על פי הנטען, מדובר בטיול שאורגן וסובסד על ידי עיריית אשדוד לכבוד יום האישה ב- 8 במרס השנה, ביחד עם קהילת " בית הלל" וחברת התיירות שלהם " holyway", כאשר לטענת 'אור לאחים', באתר של חברת הטיולים נכתב במפורש כי כלל המדריכים של החברה הינם נוצרים.

מדובר בטיול, מיוחד ליום האישה במחיר מסובסד של 50 שקלים הכולל בין היתר ביקור במוזיאון האמנות ראלי בקיסריה עם מסלול לבחירה כמו ביקור במפעל לייצור דבש במושב משמרת, או ביקור במשק שמואלי בו מייצרים גבינות עזים או במפעל שוקולד. כשעל הטיול יצאו מודעות בהם לוגו של העירייה והחברה העירונית לתרבות הפנאי.

לטענת 'אור לאחים' בעלה של האישה, שהתלוננה דובר רוסית והוא נתקל בפרסום בפייסבוק אודות הטיול והציע לה להצטרף. האישה התקשרה לטלפון שהופיע בפרסום וענה לה אדם שהעיד בפניה כי הוא ממנהליו של ארגון "בית הלל" באשדוד ולדבריה, אף הזמין אותה לפעילויות שהארגון מקיים. "מדובר באירוע חמור ביותר" כותב הרב וולקן ליו"ר ש"ס באשדוד וסגן ראש העיר אבי אמסלם, ומבקש ממנו לבדוק שהפעילות של "בית הלל" לא זוכה כיום למימון עירוני ולוודא שלט יישנו מקרים כאלה בעתיד. "לדעתנו, הדרך להבטיח אי הישנות של מקרים דומים היא באמצעות בחינה של כלל תקציבי הרווחה, החינוך, התרבות והחברה, תחומים דרכם מוצאים עמותות המיסיון את המסווה להשגת משאבים עירוניים לפעילותיהם החמורות".

זו לא פעם ראשונה שהארגון מתריע על פעילות "בית הלל" עם העירייה. כך למשל פנה הרב וולקן לפני מספר חודשים לראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי על פעילות שנערכה במתנ"ס דיונה, לציבור ניצולי שואה יוצאי חבר הערים. מעיריית אשדוד נמסר : "לא מוכרת פנייה או טענה כזאת."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן