גבי אשכנזי מבלה באשדוד והחתונה בקרוב של הנכדה למשפחת הקבלנים, אבו. כל הרכילות של אשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה שביקרה בפסטיבל "חלון לים התיכון" באשדוד פגשה את חברי הכנסת רא"ל (במיל') גבי אשכנזי, אורית פרקש הכהן (אשר מובילה את פעילות ׳כחול לבן׳ בעיר) ומיכאל ביטון ממפלגת 'כחול לבן’, שפגשו תושבים. אשכנזי בנאום לאשדודים: "שוב עם האנשים החמים של אשדוד. והפעם הגענו לפסטיבל ״חלון לים התיכון״. אווירה מעולה ובכל ביקור מרגישים שאנשים נוספים רוצים להצטרף לשינוי שכחול לבן מובילה. בקרוב שוב, אני בא לפגוש אתכם פנים אל מול פנים ולענות על השאלות שמטרידות אתכם. רק ביחד נצליח לעשות את זה”. פריחה מחכה.

44

בתו של המיליונר ונכדתו של המיליארדר מתחתנת

פריחה רוצה להגיש לכם כמה טעימות לפני החתונה והחינה של ירין (אבו) (20) בתו של המיליונר צחי אבו, ונכדתו של המיליארדר יחיאל אבו, שעתידה להינשא לאורי רגב בנו של הבדרן זמר שמעון רגב. ביום חמישי האחרון כך שמעה פריחה התקיימה מסיבת רווקות ״מטורפת״ בפנטהאוז מפואר, שעל הצד הקולינרי היה אחראי מתן השף והבעלים של מסעדת ״חצר האחורית״ ועל הקינוחים הופקד שף אדיר אלמליח.

84684678464

13

ירין, סטודנטית למשפטים במכללה למינהל, ואורי שלמד תכנון סידור פרחים והפקת אירועים, מתכננים את טכס החינה באולם המפואר ״לאגו״ בראשון לציון, בתאריך 11/9/19 ואומרים שזו תהיה אם כל החינות, וגם זו תהיה רק קדימון קטן לחתונת הפאר שתתקיים ב-18/9/19 באולם ״אווניו״ המפואר ליד שדה התעופה. ירין היא בתו של היזם  צחי אבו  ונכדתו של היזם האשדודי יחיאל אבו. פריחה לא ״דואגת״, איפה בני הזוג יגורו? אלא באיזה רובע הם רוצים לגור, הם בוודאי לא יחכו לדירה ״במחיר למשתכן״. פריחה מאחלת שירין ואורי יביאו במזל טוב נכד ראשון או נכדה להורים הצעירים צחי וסימה, ולסבא יחיאל ודינה נין ראשון

(צילומים: שירן כהן-שי, סטודיו ׳קמליה׳)

פריחה רוצה לספר לכם כי בשבוע שעבר נפתח סניף הליכוד באשדוד לצורך מערכת הבחירות לכנסת. עשרות פעילים מרכזיים התכנסו בסניף הליכוד כשראש מטה הבחירות באשדוד אשר נהון, הנחה אותם בכל מה שקשור להסברה.

757642367 6ן8

נהון שהיה ראש המטה בבחירות האחרונות לכנסת, וזכה להצלחה גדולה, פנה לפעילים לשים דגש מיוחד על ציבור העולים מחבר העמים. נהון הודיע שבקרוב יהיו כנסים גדולים מאוד, לדבריו זו מערכת בחירות קשה ומכרעת, ויש לקרוא ולהביא בוחרים לקלפיות. אגב, בכנס השתתפו נציגים רבים מהמגזר הרוסי.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן