מוות על כביש הרצל: "המשפחה מרוסקת"

אבי עייש, חייל מג”ב, בסך הכל המתין לידידה על המדרכה בשד׳ הרצל פינת בן עמי שתחצה את הכביש מעברו השני. אופנוע כבד שנסע על הציר סטה מהכביש עלה על המדרכה, פגע באבי בעוצמה רבה ונהרג.מאות חברים, בני משפחה ומכרים ליוו אותו בדרכו האחרונה וסיפרו כי היה אדם אהוב ומ

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

החלקה הצבאית בבית העלמין באשדוד, הייתה צרה מלהכיל את מאות האנשים, שהגיעו ללוות בדרכו האחרונה את אבי עייש, חייל מג"ב, שנהרג בתאונת דרכים קטלנית במוצאי שבת בשד׳ הרצל בעיר. היה זה כאשר המתין לידידה שלו לצד הדרך, כאשר רוכב אופנוע שנסע בציר הרצל סטה למדרכה התנגש בו בעוצמה והרג אותו. הנהג הפוגע, כך עולה מחקירת המשטרה נהג באופנוע שלא ברישיון תואם.

סמל שני אבי (נמרוד) עייש היה רק בן 19 במותו. בנם של אלינור ומשה, מנופאי בנמל אשדוד. הוא גדל באשדוד והיה אהוב ומוכר. אבי למד בישיבה בנתיבות ומשם עבר ללמוד ב'עמל' במגמת ספרות. במוצאי שבת כאמור, הוא המתין בשדרות הרצל פינת בן עמי לידידה. רוכב אופנוע גדול כאמור פגע בו באורח אנוש. כך תיאר חובש מד"א אבזה וורטאו:"נסעתי עם האמבולנס ברחוב כשאזרחים סימנו לי לעצור בפינת הרחוב. על הכביש שכב צעיר כבן 20 מחוסר הכרה עם פגיעת ראש קשה. מיד דיווחתי למוקד על האירוע ורצתי אליו על מנת להעניק טיפול רפואי. ביצעתי בדיקות רפואיות וזיהיתי שהפצוע מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה והתחלתי לבצע פעולות החייאה. כעבור מספר דקות צוות הניידת טיפול נמרץ שהגיע למקום המשיך את הטיפול ופינה את הפצוע תוך המשך פעולות החייאה לבית החולים כשמצבו קריטי". הוא הובהל לבית החולים ׳אסותא׳ שם נאבקו הרופאים על חייו אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו.

9785673

הידיעה כי אבי נהרג התפשטה עד מהרה ברחבי העיר. רבים מחבריו הרבים מיררו בבכי והתקשו לקבל את רוע הגזרה. רבים הספידו אותו ברשתות החברתיות וסיפרו כי היה בעל נתינה שתמיד האיר פנים וכיבד את כולם.

אבי התגייס למשמר הגבול לפני 10 חודשים הוא נאלץ להפסיק את הטירונות בשל נסיבות בריאותיות, אך לא ויתר והיה אמור לצאת ביום ראשון ולהמשיך את הכשרתו כלוחם. תחת זאת, למרבה הצער, נאלצו בני משפחתו וחבריו ללוות אותו למנוחות עולמים.

בני משפחה וחברים מציינים כי אבי אהב לשרת את המדינה ותכנן לצאת בעתיד לקורס קצינים. אחותו בר קיבלה את בשורת האיוב על מות אחיה האהוב בעת ששהתה בחו"ל. "אבי היה ילד טוב שדאג לכולם. לפני שדאג לעצמו דאג לאחרים" היא ספדה לו. "אהב לעזור. אף פעם לא חשב על עצמו. אבי היה בן אדם טוב. זה לא נתפס שדווקא ביום ט' באב היום בו חרב בית המקדש על שנאת חינם, אבי נהרג. אבי שכולו היה אהבת חינם". בר הוסיפה: " המסר ממותו של אבי שאנשים יבינו שרכב זה כלי נשק. לדעת שאתה עולה על ההגה אתה עלול לפגוע ולכן צריך לנהוג בזהירות ולא לקחת חיי אדם".

36256515125

(צילום: אשדודנט)

בין נושאי ההספד לזכרו היה גם מפקד מג"ב, יעקב שבתאי. "מפקדיך סיפרו עליך שהיית מופנם, שקט ושהחיוך לא מש מפניך. מקובל ואהוד על חבריך. גם פציעתך בטירונות לא עצרה אותך ממטרתך להיות לוחם במשמר הגבול. ביום מר נגדעו חייך – 19 שנים בלבד. עם היוודע הבשורה ירד אבל גדול. משפחת עייש היקרה, כאבכם הוא כאבנו, הפכתם להיות חלק בלתי נפרד ממשפחת משמר הגבול".

בת דודתו אריאל עייש ספדה לו: "אבי היה ילד אהוב מאוד, תמיד היה מכבד ומאיר פנים לכולם. ילד טוב. הוא תכנן לצאת לקורס קצינים במג"ב אהב לשרת את המדינה ובגאווה רבה. לקחו לנו אותו בטרם עת, תאונה אכזרית ונוראית, המשפחה מרוסקת. מקווים לנחמה".

הילה כהן, ידידה של אבי סיפרה כי הכירה את אבי לפני כשנתיים. "אנחנו גרים קרוב והפכנו חבורה של חבורה שנפגשת תמיד בימי שישי. והייתה לנו קבוצה בוואטסאפ. ביום שישי האחרון נפגשנו וכמה דקות לפני שנפגע בתאונה הוא עוד כתב לנו בקבוצה. עבורנו זו אבדה קשה וקשה לקבל שאבי איננו. הוא היה אדם שמח. תמיד שאנשים היו רבים, הוא היה חייב להשלים ביניהם. היה שטוטניק כזה עם שמחה וצחוק הרבה והיה שמח תמיד".

הילה מספרת כי אבי היה אמור להיפגש עם ידידה. "היא חיכתה לו בצד השני של מעבר החצייה. אבי התכוון לחצות אותו ולהגיע אליה. הוא ממש נדרס לה מול העיניים. היא רצה אליו ובדקה לו דופק, אבל הוא כבר אבד לה מול העיניים".

רישיונו של רוכב האופנוע נפסל

דובר המשטרה מסר כי ביום שלישי לאחר שהנהג של האופנוע השתחרר מבית החולים הוא נחקר. נהג האופנוע צעיר כבן 19 תושב אשדוד מסר את גרסתו בחקירה ובסיומה הורה קצין משטרה במהלך השימוע שערך לו, על פסילת רישיון הנהיגה שלו למשך 90 ימים. לדברי המשטרה: "רישיון נהיגתו של הנהג אינו תואם לסוג הרכב. בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל ממשיכים בימם אלו בפעולות חקירת התאונה הקטלנית”.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן