במותה העניקה חיים: גם לאחר מותה המשיכה נועם גולד לתרום

לפני כשבועיים נהרגה נועם גולד ז"ל בת 14.5 בתאונת דרכים בגן יבנה. הוריה בהחלטה אצילית הסכימו לתרום את אבריה. אמה: "היה ברור שנועם רצתה לתרום ואני שמחה שהיא הצליחה לעזור גם אחרי מותה"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

נועם גולד בת 14.5 מהישוב ברקן נהרגה בתאונת דרכים בגן יבנה לפני כשבועיים. הוריה, החתומים על כרטיס אדי, בהחלטה אצילית החליטו לתרום את איבריה. בבית חולים אסותא, אליו הובאה נועם לאחר התאונה הנילו את קרניות עיניה שיחזירו את הראייה למועמד בתור להשתלת קרנית.

התאונה הקטלנית אירעה ב- 24.7.19 נועם ביקרה חברה בגן יבנה, אותה הכירה בקורס מדריכים צעירים. למחרת בצהרים הסיע אותה אחיה של החברה לתחנת הרכבת באשדוד אולם הוא איבד את השליטה על ההגה והרכב החל להסתחרר. שלושת הנוסעים, הנהג אחותו ונועם היו חגורים אולם הרכב התנגש בעמוד תאורה שפגע בדלת האחורית הצמודה לנועם. הפגיעה גרמה לנועם לשבירת המפרקת, ולמותה. צוות טיפול נמרץ הסיע אותה לבית החולים אסותא הסמוך, תוך מאמצי החייאה אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותה.

"נועם הייתה ילדה מאוד מגוונת מאוד מלאה בהמון נתינה ושמחה ומאוד רואה את האחרים. רקדה בלהקת היפ הופ המון שנים, למדה בכיתה מדעית. ילדה עם נתינה עצומה" מספרת אמה זוהר "יום לפני בילינו בלונה פארק והיה כיף. נועם ביקשה לישון אצל חברה מגן יבנה. היא הכירה אותה בקורס מדריכים צעירים. האח של החברה הציע להסיע אותה לרכבת". המשפחה הוזעקה לבית החולים , אליו הובאה נועם : " התקשרו אלי ואמרו שנועם הייתה מעורבת בתאונה. בבית החולים אמרו לי שהיא בחדר הטראומה. נכנסתי אליה ניסיתי להגיד לה לקום" מספרת זוהר.

כאשר התבקשה המשפחה לתרום את איבריה של נועם ז"ל, הם, בהחלטה אצילית לא היססו והסכימו " שנינו חתומים על כרטיס אדי. היה ברור שנועם רצתה לתרום. אני שמחה שהיא הצליחה לעזור גם אחרי מותה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן