ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי : ״נאשר חוק העזר עירוני שיעניק מוגנות לילדי הפעוטונים״

"לילדי אשדוד מגיעים גנים פרטיים בטוחים" אומר ד"ר לסרי. "אשדוד,יצרה מודל רחב הנותן פיתרון פרטני בנושא שדרוג תחושת הביטחון בגנים הפרטיים והיום יושק האתר הראשון בישראל – תו איכות העירוני-אשדוד טף.השתתפות של עיריית אשדוד בהוצאה הכלכלית בגין הצבת מצלמות ב

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ד"ר לסרי מגלה כי.בנוסף, במועצת העיר הקרובה תעלה הצעה לאישור חוק עזר עירוני – פיקוח על מעונות יום לפעוטות( עושים מאמץ כביר בכדי לסיים את ניסוח החוק ) אשר יכלול בתוכו את סעיף תו איכות עירוני."אשדוד עושה צעד ענק לקראת יישום מצלמות בגנים הפרטיים.

100 גנים פרטיים( סה"כ יש כ-150 גנים פרטיים באשדוד ) נרשמו ואישרו הגעה לכנס צוותים חינוכיים למעונות יום ומשפחתונים הפרטיים לגילאי לידה עד שלוש אשר יתקיים מחר.ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי וחברת המועצה יוזמת הרעיון סטלה וינשטיין יפתחו מחר את הכנס היוצר עניין רב מאוד אצל ההורים .
כחלק מהצעדים נקיים מחר כנס לצוותים החינוכיים במשפחתונים ובמעונות היום הפרטיים בתאריך 7/8/19 בכנס נציג את המדיניות העירונית (בין היתר נחדד את הפיקוח על העמידה בחוק המצלמות וחוק המעונות נכון ל 01.09.19) ואת תו האיכות העירוני – אשדוד טף להפעלת מעונות היום ומשפחתונים פרטיים בעיר וההטבות שיקבלו המסגרות אשר יחליטו להצטרף לתו זה.

רו"ח סטלה ויינשטיין, שהניחה מיזם זה על שולחן ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ובשילוב כוחות התחילו לקדמו במרץ במטרה שילדי אשדוד והוריהם ירגישו בטוחים ולכן העירייה מקדמת את תכנית הצבת המצלמות בכל הגנים והפעוטונים ברחבי העיר. "אנו עושים כל מאמץ על מנת להסיר דאגה מההורים ולהעניק את השקט הנדרש לילדים. גני הילדים צריכים להישאר מסגרת חינוכית בטוחה עבור כל ילד ואנו נעמוד על כך שזה לא ישתנה" ציינה חברת המועצה סטלה וינשטיין.

אשדוד טף: הסעיפים המרכזיים :

1. הטבה משמעותית כוללת השתתפות של עיריית אשדוד בהוצאה הכלכלית בגין הצבת מצלמות בגנים הפרטיים שתהיה 50 אחוז מסה"כ ההוצאה הכלכלית.
2.בנוסף, במועצת העיר הקרובה תעלה הצעה לאישור חוק עזר עירוני – פיקוח על מעונות יום לפעוטות( עושים מאמץ כביר בכדי לסיים את ניסוח החוק ) אשר יכלול בתוכו את סעיף תו איכות עירוני: מפעיל מעון יום לפעוטות אשר יעמוד בכל התנאים הבאים- יוכרז כבעל תו איכות עירוני בפרסומים שתבצע העירייה באתר האינטרנט העירוני:
1. תו איכות עירוני
מפעיל מעון יום לפעוטות אשר יעמוד בכל התנאים הבאים- יוכרז כבעל תו איכות עירוני בפרסומים שתבצע העירייה באתר האינטרנט העירוני:
1. עומד בחוק במצלמות וחוק המעונות
2. סביבה חינוכית בטוחה ומוגנת (הכוונה היא לצוות מוכשר וראוי ליצר סביבה כזו).
3. בטחון ובטיחות (יועץ בטיחות למבנה ולתכולה).
4. תזונה בריאה בהתאם לצרכיו ההתפתחותיים שלהפעוט.
5. מבדק אמינות לצוות המטפל ע"י מכון מוסמך.
6. תוכניות ופעילויות חינוכיות מותאומות גיל.
העירייה תהיה רשאית לעדכן מעת לעת את רשימת בעלי תו האיכות העירוני, להוסיף לה מעונות וכן להסיר ממנה מעונות אשר הפסיקו לעמוד בתנאים הנקובים לעיל.

מה יהיה באתר אשדוד טף ?
נשיק אתר האינטרנט החדש 'אשדודטף', אשר ירכז את כל המידע להורים ולצוות המטפל לילדי הגיל הרך, לידה עד 3. כולל מסגרות מפוקחות, שעומדות בחוק ובעיקר אלו שנמצאות בתו האיכות העירוני. ובנוסף כל מידע אחר הנוגע לגיל הרך (טיפות חלב, פעילויות, חוגים והפעלות אם וילד)מדובר במהפכה של ממש לראות את האם, הילד והגורם המטפל כיחידה אחת שמשתפת פעולה לרווחת הההורים והילדים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן