כנס הנקה מיוחד באשדוד: האם זה טוב וחשוב להניק או להסתפק בתחליפים

ההחלטה האם להניק או לא היא החלטה עצמאית של האם אלא שלעתים היא תלויה בלבטים ודילמות של האם והסביבה. בכנס ההנקה יכלו הנשים לשמוע על חשיבות ההנקה ונחשפו למידע חשוב שיסייע להן בהחלטה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כחלק מאירועי שבוע הנקה הבינלאומי שמציינים השנה בסימן "משפחה תומכת", קיימה מחלקת הבריאות במינהל לשירותים חברתיים בשיתוף לשכת הבריאות המחוזי כנס הנקה לנשות אשדוד.

לכנס, אשר התקיים בשבוע שעבר בבית אריה קלנג, הגיעו למעלה מ-70 נשים הריוניות או לאחר לידה עם תינוקותיהן הרכים. הנשים שמעו הרצאות מרתקות של יועצות הנקה ואחיות מטעם לשכת הבריאות אשקלון, סיירו ביריד הדוכנים, נהנו מעיסויים מפנקים, והתכבדו בצילומי מגנטים ובארוחת בוקר בריאה.

במחלקת הבריאות של עיריית אשדוד אומרים כי ההחלטה האם להניק את התינוק היא בראש ובראשונה, ובאופן בלעדי, החלטה של האם. הנקה גם אמורה להיות עניין טבעי שמתרחש מעצמו, אבל במקרים רבים מאוד זה אתגר לא פשוט לאימהות וגם לתינוקות. התמיכה של הסביבה ובעיקר של בנות ובני המשפחה הקרובה יכולה לעשות את ההבדל.

חשוב לדעת: במחקרים רבים נמצא כי לא מספיקה עצם תמיכת בני המשפחה בהנקה, אלא נדרשת תמיכה הרגישה לצרכי האם והמכבדת את האוטונומיה שלה בהנקה. באופן כזה, גובר הסיכוי לחוויה חיובית מההנקה.

האימהות מספרות שלמדו מהכנס ונהנו מהבוקר החווייתי והן ודאי תמלצנה לאחרות ליטול חלק פעיל בכנסי הנקה שיתקיימו בעתיד. ובמחלקת הבריאות אומרים: "אנו כרשות שמחים על ההזדמנות להפיק מדי שנה אירוע חשוב זה ובכך לתרום לנשות העיר ידע מקצועי ולתמוך בנשים הבוחרות להניק".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן