ברוך הבא לשעריים

ברוך דגו והנהלת עירוני אשדוד לא הגיעו להסדר ובעקבות זאת, בחר דגו לחתום כעוזר מאמן במכבי שעריים. דגו: "לא חלמתי שכך זה יסתיים". באדומים מתכוננים בשקט לעונה והחתימו את הקשר אדי אדרי. בבית"ר אשדוד: שחקן ההתקפה לירון אברג'יל הצטרף

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מכבי עירוני אשדוד איבדה השבוע את אחד מהנכסים הגדולים שלה. השחקן האגדי, ברוך דגו, שפרש ממשחק לפני כחודש והיה אחד מהגורמים המשמעותיים להעפלת הקבוצה לליגה א', ישמש בעונה הקרובה כעוזר מאמן של מכבי שעריים מליגה א' דרום. דגו יעבוד תחת רון קופרלי, המכהן כמאמן הראשי של הקבוצה. הנהלת עירוני אשדוד ניסתה להגיע בימים האחרונים לעמק השווה עם דגו והגישה לו הצעה כספית, שככל הנראה לא התאימה לסמל של הקבוצה ובכך, תם עידן ברוך דגו במכבי עירוני אשדוד. יהיה מאוד מעניין לצפות העונה בצמד המשחקים בין מכבי שעריים לעירוני אשדוד, כאשר הקשר הפורש ישב על הספסל של שעריים ויעביר הוראות לקבוצתו, נגד קבוצת האם שלו, שהוא כל כך אוהב. מהנהלת הקבוצה נמסר, דרך הרשת החברתית: "מבקשים להודיע שברוך דגו לא ימשיך העונה כחלק מהצוות של עירוני אשדוד. בנסיבות הכלכליות של הקבוצה, לא יכולנו לעמוד בתנאים שברוך ביקש. נדאג לקיים משחק פרידה מכובד."

ברוך דגו פרסם הודעת פרידה משלו: "אוהדים יקרים: התרגשתי ולעולם לא אשכח את השנתיים האחרונות איתכם ולצדכם. לפני שנתיים כשחזרתי, אמרו לי שעשיתי טעות, אבל עשיתי החלטה ואני מאושר ממנה. לא חלמתי שכך זה יסתיים ומהר כל כך, אבל לצערי זה נגמר. תמיד כששאלו אותי מי אתה, עניתי 'אני זה עירוני ועירוני זה אני'."

הפרידה מברוך היא אחד מהסממנים המעידים על המצוקה הכלכלית שפוקדת את עירוני אשדוד. מאמן 'עירוניה' שי מאור, דיבר השבוע על המצוקה הכלכלית השוררת בקבוצה ואמר לאתר 'דאבל פס': "כואב לי שאני לא יכול להתמודד על העלייה בגלל התקציבים. אני עדיין לא יודע איזה עירוני אשדוד נראה העונה. התקציב שלנו נמוך משמעותית מרוב קבוצות הליגה. לא נהפוך את עצמנו למסכנים, אבל באמת שאנחנו לא יודעים לאן אנחנו הולכים."

הקבוצה פתחה השבוע את אימוניה לא בצורה רשמית, בשל תקופת בין המיצרים. אימון הפתיחה הרשמי יתקיים בתאריך ה-14/8, לאחר צום ט' באב ואוהדי הקבוצה מתכננים 'הפננינג' גדול. עירוני אשדוד גם קבעה שישה משחקי אימון נגד יריבות מליגה א' דרום. בתאריך ה-8/8/19 תצא הקבוצה לאור יהודה ותשחק מול מ.כ עירוני המקומית, שהתחזקה מאוד בפגרה. ארבעה ימים לאחר מכן צפוי לעירוני משחק חוץ נוסף, הפעם נגד הפועל מרמורק בחוץ, שהיא המועמדת מספר אחת לעלות לליגה הלאומית. בתאריך ה-15/8 תארח עירוני את מכבי יפו ואילו ארבעה ימים לאחר מכן תארח גם את בית"ר נורדיה. ב-22/8 תצא עירוני למשחק חוץ נגד קבוצת 'ירמיהו' חולון ובסוף חודש אוגוסט תתארח בשעריים למשחק אימון מסקרן מול קבוצתו החדשה של ברוך דגו.

שקט תעשייתי אצל האדומים

957846735

בצד האדום של העיר ממשיכים להתחזק ובשבוע שעבר חתם באדומים אשדוד, חלוצה לשעבר של עירוני קרית גת, אדי אדרי. אדרי, שבחודש הבא יהיה בן 24, כבש בעונה שעברה חמישה שערים, כולל אחד מול האדומים במחזור האחרון של העונה הסדירה (בניצחון האדומים בתוצאה 2-4 על קרית גת). מדובר בחלוץ מהיר ומוכשר, שיודע לכבוש, לבשל שערים ולגם שחק בשני האגפים. הוא גדל במחלקת הנוער של עירוני קרית גת ולבטח ישדרג את התקפת האדומים בעונה הקרובה.

הקבוצה של המאמן הטרי חיים לוי תערוך ניסוי כלים ראשון ביום חמישי הקרוב, כאשר תארח את קבוצת ירמיהו חולון במגרש הסיננטי בעיר, בשעה 18:00, למשחק אימון. בתאריך ה-12/8 תצא למשחק אימון נוסף במגרש יצחק שדה באזור, נגד הפועל אזור. כעבור שלושה ימים תצא לעיר רחובות ותשחק נגד מכבי שעריים ושבוע לאחר מכן תארח אדומים אשדוד את קבוצת מכבי יפו. מה שבטוח, לאחר ארבעת משחקי אימון אלה, נוכל לקבל מושג ראשוני, לגבי טיב שחקני הרכש של הקבוצה ולגבי איך היא תיראה בעונה הקרובה. הקהל האדום כבר לא יכול לחכות.

בית"ר אשדוד ממשיכה להתחמש

185482652

קבוצת בית"ר אשדוד מתכוננת בכל הכוח לעונה הקרובה וממשיכה להתחזק. הקבוצה התחמשה בשחקן ההתקפה המוכשר, לירון אברג'ל בן ה-24, שמגיע מקבוצת הפועל הרצליה, מליגה א' צפון, במדיה כבש 14 שערים בעונה שעברה. אברג'יל, שגדל בעירוני בת-ים, אמר השבוע: "שמח מאוד לחתום בבית"ר אשדוד שרצו אותי מאוד. יש פה אנשים טובים ומאמן שיש לי איתו חיבור מיוחד. מקווה שנעמוד במטרות השנה בעזרת ה'."

הקשר הדר פולברש, שהיה אחד מהשחקנים החשובים בעונה שעברה בבית"ר אשדוד, כאשר כבש שמונה שערים, הודיע כי ימשיך בקבוצה, גם בעונה הבאה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן