כתב אישום: תקף אשה, גנב את תיקה, נמלט ונתפס

כתב אישום בגין שוד הוגש השבוע לבית המשפט נגד צעיר בן 18 מאשדוד שתקף לכאורה באלימות הולכת רגל, גנב את תיקה ואת מכשיר הנייד שלה, נמלט ונתפס

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה ביום ראשון השבוע כתב אישום בגין שוד כנגד צעיר בן 18 מאשדוד. מעובדות כתב האישום, שהוגש לבית המשפט המחוזי באמצעות עו"ד עינת נהון- אפרתי, עולה כי הצעיר, אחמד אבו דיה, הבחין ב- 17.7.19 סמוף לשעה 23:00 באישה תושבת אשדוד בת 49, שעה שהלכה ברחוב לכיוון רובע ו'. עם תיק על כתפה ומכשיר נייד שהיה בכיס מכנסיה האחורי. נטען כי אבו דיה עקב אחרי האישה "התקרב אליה מאחור ומשך את תיקה מעל כתפה ואת הטלפון הנייד מכיסה תוך שהוא דוחף אותה ומפילה על הארץ״. עוד נטען כי האישה התנגדה, אך אבו דיה הצליח לקחת את הטלפון הנייד. האישה, על פי עובדות כתב האישום ״אחזה ברגלו" וניסתה למנוע ממנו לברוח ובתגובה הוא תקף אותה בכך "שהיכה אותה בגבה וכן פצע אותה באופן שדקר אותה באמצעות חפץ חד בידה. ונמלט מהמקום כשברשותו הטלפון הנייד" בעוד האישה "רצה אחריו כשהיא קוראת לעזרה".

עוד עולה כי כתוצאה מכך נפצעה האישה ונזקקה לטיפול בבית חולים ׳אסותא׳ באשדוד. אבו דיה נעצר ומעצרו הוארך בבית המשפט. ביחד עם כתב האישום עתרה הפרקליטות להארכת מעצרו עד תום ההליכים נטען כי קיימות לכאורה נגדו ראיות לביצוע המיוחס לו בכתב האישום, הודעת האישה, תמונותיה והתיעוד הרפואי. בין היתר נטען בבקשה כי אבו דיה "קושר עצמו לאירועים, אך טוען כי כי נטל את הטלפון הנייד של האישה המתלוננת על רקע חובה אליו”, וכי הוא אינו נותן הסברים מניחים על הדעת לטיב ההכרות, מקור החוב ולעובדה כי לשיטתו השליך את הטלפון הנייד לאחר תפיסתו. כן נטען שהאישה טוענת שאין ביניהם כל הכרות. עוד נטען כי קיימת עילת מעצר נגדו לאחר שביצע לכאורה את העבירה המיוחסת לו "תוך שימוש בנשק קר, חפץ חד באמצעותו דקר אותה" כן נטען כי הוא מסכן כביכול את בטחון הציבור בכך שהוא "מבצע עבירות שוד ולשם ביצוע זממו אינו מהסס לתקוף ולדקור".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן