כבוד‫: רון שפרינץ מאשדוד זכה במדליית ארד באולימפיאדת מדעים

נבחרת ישראל בכימיה זכתה להישגים מרשימים: מדליות ארד ומדלית כסף‫, אחת מהן הוענקה לרון שפרינץ מאשדוד‫, תלמיד מקיף ג׳

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אחרי ההישגים האדירים באולימפיאדות הבינלאומיות בפיזיקה ובמתמטיקה, עתה חוזרת נבחרת ישראל בכימיה לישראל עטורה במדליות בהן זכו באולימפיאדה הבינלאומית, שהתקיימה במהלך השבוע האחרון בפריז. 4 חברי הנבחרת זכו במדליות- 3 מדליות ארד ובהם לתלמיד רון שפרינץ תלמיד מקיף ג׳ מאשדוד ומדלית כסף. נבחרת ישראל בכימיה הוכשרה בפקולטה לכימיה ע”ש שוליך בטכניון על ידי צוות בראשותו של פרופ׳ זאב גרוס, בחסות ובמימון של משרד החינוך ומרכז מדעני העתיד של קרן מיימונידיס.

יחד עם רון שפרינץ זכו שאר חברי המשלחת ובהם ‫, רועי פאר מגן חיים- זוכה מדליית כסף‫, רון רפאלי מכפר ידידיה- זוכה מדליית ארד והלל שוחט מירושלים- זוכה מדליית ארד

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב: "תחום המדעים מהווה את התשתית הכלכלית והטכנולוגית של מדינת ישראל, ואת חוסנה העתידי של ארצנו. אני מברך על ההישג בכימיה ומברך את הזוכים, שמצטרפים היום יחד עם הזוכים במתמטיקה ובפיזיקה לחוד החנית של מדעני המחר. בשורת ההישגים היא יום חג למערכת החינוך. היא יום חג למדינת ישראל. "

האולימפיאדה הבינלאומית בכימיה היא הוותיקה מבין אולימפיאדות המדעים הבינלאומיות לתלמידי תיכון והתקיימה זו השנה ה- 51 בפריז-צרפת ולקחו בה חלק 300 צעירות וצעירים מ- 80 מדינות ברחבי העולם. מדינת ישראל משתתפת באולימפיאדה משנת 2006 ולאורך השנים הגיעה להישגים המצטברים הבאים: 2 מדליות זהב, 6 מדליות כסף, 24 מדליות ארד ו-4 ציונים לשבח.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן