החברה החדשה של עומר חזן

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עומר חזן, הכוכב האשדודי, שאנחנו מלווים אותו עוד כשהיה ילד בסרט ״עספור״, ממשיך לקטוף עוד ועוד קמפיינים וליהוקים והפעם לסדרת נוער חדשה בשם פלמ״ח שמתרחשת באותה תקופה שנת 1946, יחד עם הדגומנית יעל שלביה. חזן יגלם את אורי, מנהיג החבורה, הצבר והקיבוצניק ושלביה תשחק את בת זוגו, רות וזה תפקיד המשחק הראשון שלה. הסדרה לצולם בקרוב ותשודר בשנה הבאה ב״יס״.

ומי יצאו לחופשה ?

רצים ושרים כל הדרך: התאומים לבית משפחת ממן: חביב ויצחק, בני ה-30, שמשתתפים בימים אלו בעונה השביעית בריאלטי ״המירוץ למיליון״, ולכל אחד מהם יש מכון קוסמטיקה משלו, מגיעים היום (שישי) להשתתף במצעד הגאווה באשדוד, שם אמורים השניים לשיר בהתנדבות.

145155256262

תחזיקו חזק: ליבר בלילתי כוכבת האיט גירלז והבת של ברטה המעצבת המקומית, ואח של בר רפאלי און נבחרו להוביל את השקת הבושם Million מבית פאקו רבאן ובשיתוף פק־מן, המשחק הנוסטלגי של שנות ה־80.

הדוגמנית הבינלאומית, אבל תמיד אשדודית, דורית רבליס, קפצה לחופשה קצרה במיקונס עם הסוכנת שלה הצמודה רותם גור. את החופשה נאלצת רבליס לקצר ואז להמריא מיד לסטוקהולם שם היא תפקיד את נתוניה הההורסים שוב לטובת קמפיין חדש לחברת האופנה H‪&M.

754754754ו8

בין הריצות בין הסניפים שהיא מנהלת ובהם גם סניף אשדוד, מצאה לה המלכה במיל׳ רווית אסף לנצל כמה שעות של זמן איכות עם הבת ליה. השתיים הגיעו להשקת מתחם הוואי פארק בהאנגר 11 בנמל אביב, שם הן נהנו מחווית אקסטרים משפחתית.

OrGhefen 65 copy

לרגל הצבתן בחופי העיר של המכונות החדשות למכירת מגבות חוף, ב"תיירות אשדוד" הפתיעו את המשתתפות בתחרות מלכת היופי של הדרום, באמצע יום צילומים, עם מארגן התחרות אורי קריספין והעניקו להן מגבות ממותגות. אירופה זה כבר כאן…

‫(פלוס איור של מטוס)

יצאנו לחופשה תיכף נשוב

הקוצץ אלי אלמוזנינו ארז את הטרולי ואת האשה היפהפיה זהבית והשניים המריאו לארץ המגף, הלא היא איטליה. קצת פסטות בעבודת יד, פיצות ובלה צ׳או והם כבר פה. לעומת זאת הרקדנית והכוריאוגרפית מאיה כהן, אספרה את החברות הטובות והחבורה הנשית טסה להשתטח על קברי צדיקים באומן, כי אין כמו תפילות ותקוות. ואחרונים חביבים, ספיר והזמר הצמוד ליאור נרקיס, נתנו כמה ימים של שקט להורים של האשה ספיר באשדוד, ארזו את שלושת ילדיהם והמריאו לכמה שבועות באמריקה הרחוקה. ד״ש לטראמפ.

שלישי של השבוע‫:

לאחר שצפה בגיסו, שובל גוזלן מבקיע צמד ומנצח את הפועל ת"א בגביע הטוטו‫, מול מ‫.ס אשדוד, המשיך הזמר משה פרץ למסעדת “פורטו” בעיר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן