ערנותה של אם באשדוד: פדופיל מורשע שהטריד נעצר

אישה התלוננה במשטרה כי מצאה בטלפון של בנה בן ה-10 התכתבות בעלת אופי מיני עם אדם שביקש מבנה לשלוח לו תמונות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תגובה מהירה של משטרת אשדוד הביאה למעצרו של חשוד בפעולות פדופיליה וניסיון לפתות ילד בן 10. בעת מעצרו איים לפגוע בנציג המשטרה בבית המשפט.  מהפרטים המותרים לפרסום עולה כי בחודש יוני התקבלה תלונה באחת מתחנות המשטרה בדרום מפי אימו של ילד בן עשר שסיפרה כי איתרה במכשיר הסלולר של הילד התכתבויות בוואטסאפ בעלות אופי מיני מובהק לרבות בקשות מהילד לצלם עצמו מבצע בגופו פעילות מינית והסרטונים נשלחו בווידאו לחשוד המנהל איתו את ההתכתבות.

פעולות חקירה ראשוניות העלו כי בעלת מספר הטלפון שממנו נוצר קשר עם הילד הינה אישה תושבת אשדוד המכשיר מצוי בידי בנה בן ה-41. עוד הוברר כי האיש הזה הינו בעל הרשעה בעבר בעבירות מין ומוגדר עבריין מין בפיקוח.
התלונה הועברה לטיפולה של משטרת אשדוד ובשבוע שעבר איתרו השוטרים את החשוד ועצרו אותו. הוא הכחיש בתוקף את החשדות המיוחסים לו.

במסגרת החקירה נתפסו ברשותו שני מכשירי סלולר ואחד מהם נמצא תואם לזה שעימו נוהלו השיחות עם הילד. החשוד על פי החוקרים המשיך להכחיש וטען שתופרים לו תיק אבל לא ידע להסביר את תוכן השיחות. בדיון להארכת מעצרו אגב איים על נציג המשטרה ואמר לו "אני אגמור אותך" מתוך כוונה להפחידו ועל כן נוסף לו תיק חקירה עם עבירה של איומים.
בסוף השבוע הוגש נגדו כתב אישום אל בית משפט השלום באשקלון והתביעה ביקשה מעצרו עד לתום ההליכים. הוא נאשם בעבירות של הטרדה מינית והתנכלות וכאמור גם איומים. עם זאת נמשכת החקירה לבירור האם ניהל שיחות עם קורבנות פוטנציאלים נוספים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן