תערוכה קבוצתית: "יחד 2019"

בתערוכה מציגים 11 אמנים מוכשרים, מגוון מרתק של יצירות, הן בשל ייצוג המדיות השונות: ציור, פיסול בעיסת ניר, צילום, קולאז’, ציור דיגיטלי, ציור על פורצלן והן בשל היישום השונה של הטכניקות האומנותיות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"יחד" היא תערוכה קבוצתית מרתקת ומגוונת של אמני אשדוד אשר התקבלו לשורות האגודה בשנת 2018. בתערוכה מציגים 11 אמנים מוכשרים, מגוון מרתק של יצירות, הן בשל ייצוג המדיות השונות: ציור, פיסול בעיסת ניר, צילום, קולאז' , ציור דיגיטלי , ציור על פורצלן והן בשל היישום השונה של הטכניקות האומנותיות.

IMG E7052 1 Small

 LOUFE8719

התערוכה פותחת צוהר לעולמם המרתק של האמנים , היוצרים איש איש בסגנון ייחודי ואישי, המציג את תפיסת עולמם ואת המבע האמנותי שלהם. מטרת התערוכה להציג מצד אחד את קולו האישי והייחודי של כל אמן ומצד שני את הקולאז' המרתק והססגוני של אמנים היוצרים בתחומים ובסגנונות שונים: אבסטרקט, פיגורטיבי ועכשווי. אוצרת התערוכה, מירי גרינבאום , מספרת שכחלק מתהליך האוצרות, נפגשה עם האמנים בביתם ובסטודיו שלהם. ועל מנת לחשוף ולו מעט מהסיפור מאחורי האמן, כתבה לכל אמן "תעודת אמן" , תוצר המפגשים המרתקים. התערוכה מלווה ב"תעודת אמן אישית" לכל אמן המאפשרת הצצה לעולמם ומתהליך יצירתם. וכדברי הצייר אדגר דגה, "אמנות היא לא מה שהאמן רואה, היא מה שהוא גורם לאחרים לראות-כדאי להגיע לצפות בתערוכה ולהכיר את האמנים.

האמנים המשתתפים בתערוכה: דז'ין משה, טויטו דניאלה, לבשנקו אירינה, סודאי סיסי, צ'צ'יק אנטולי, קדמיאל שולמית, קרדי אביטל, רובמן קלרה, אבי סימנה שיאון, שמר אורה, תנעמי נבו נורית.

"יחד" – תערוכה קבוצתית לאמני אשדוד החדשים, יום רביעי, 7.8.19 בשעה 19:30 בגלריית "דואט", קניון "עופר" , לב אשדוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן