מ.ס אשדוד נחתה בסלובניה

מ.ס אשדוד יצאה השבוע למחנה האימון השנתי שלה בסלובניה. הקשר שלומי אזולאי והבלם טימוטי אוואני חתמו בקבוצה. מ.ס הודיעה כי תשתף פעולה עם הפועל אשקלון בעונה הקרובה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת מ.ס אשדוד ממשיכה לחזק את הסגל שלה לקראת עונת 2019/20 שבפתח. בשבוע שעבר חתם בקבוצה הקשר בן ה-29 שלומי אזולאי, שיחבור לרכש נוצץ נוסף של הקבוצה, יעקב בריהון. אזולאי גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ולאחר שלא מצא בה את מקומו, נדד ברחבי קבוצות הארץ. תחילה שיחק בהפועל פ"ת, ממנה הושאל להפועל הרצליה מהלאומית. לאחר מכן מצא את עצמו בעירוני ראשל"צ, אף היא מהלאומית ולאחר עונה נהדרת, בשנת 2014 בבית"ר ירושלים, במדיה סיפק עונה מצויינת שזיכתה אותו בתואר תגלית העונה. לאחר שתי עונות מוצלחות בבית"ר, עבר אזולאי למכבי ת"א ומשלא מצא את מקומו, הושאל לעירוני קרית שמונה. לאחר מכן נרכש על ידי מכבי חיפה, ממנה עבר שוב להפועל חיפה ובשבוע שעבר כאמור, חתם במ.ס אשדוד, בה ינסה לשקם את הקריירה המתדרדרת שלו. אזולאי אמר לאחר החתימה: "אתגר ענק וכבוד גדול לשחק במ.ס אשדוד. אני מחכה לפגוש את החברים החדשים ובטוח שנבנה קבוצה אטרקטיבית."

קשר נוסף שהצטרף למ.ס אשדוד הוא נאור עבודי בן ה-26, שהרשים את הצוות המקצועי באימוני טרום העונה ובעקבות כך, חתם לעונה הקרובה. עבודי מגיע מהפועל עכו, מתחתית הליגה הלאומית, במדיה כבש ארבעה שערים בעונה שעברה. הקבוצה גם התחזקה בחלק האחורי, כאשר החתימה לארבע עונות, את בלם נבחרת אוגנדה טימוטי אוואני, שבחודש הבא יהיה בן 23 ומגיע מקבוצת קמפלה סיטי, אלופת הליגה האוגנדית. אוואני שותף בארבעת משחקי נבחרת אוגנדה באליפות אפריקה שמסתיימת בימים אלה ויש לו בסך הכל 30 הופעות במדי נבחרת מולדתו. הוא אמור לפגוש את חבריו החדשים במחנה האימון בסלובניה.

ביום שני השבוע המריאה הקבוצה לסלובניה, למחנה אימון בן עשרה ימים וכבר ביום שבת הקרוב מצפה לה משחק אימון ראשון במחנה, נגד קבוצת מזוקובשד, מהליגה הראשונה בהונגריה. ביום חמישי שעבר סיימה מ.ס אשדוד משחק אימון באיצטדיון הי"א, מול הפועל פ"ת בתוצאה 1-1, כאשר את השער לאשדוד כבש הגנאי החדש בן ה-19, סמואל אלאבי.

שיתוף פעולה בדרום

קבוצות מ.ס אשדוד והפועל אשקלון הגיעו להסכמה, כי בעונה הקרובה יעבדו בשיתוף פעולה, כאשר אשקלון תשמש כמעין קבוצת בת של מ.ס. ההסכם יכלול העברת שחקנים צעירים ממ.ס לאשקלון, ללא תמורה. שחקנים אלה, יעזרו לאשקלון לשרוד את המציאות הכלכלית שהקבוצה מצויה בה.

כידוע, הפועל אשקלון נמצאת בתהליך של פירוק ולא בטוח שתפתח את העונה, כאשר לקבוצה מונה מפרק, בדמותו של עורך הדין ליאור דגן. קיים סיכוי כי אשקלון תפתח את העונה הקרובה עם הפחתה של תשע נקודות ממאזנה, כתוצאה מבעיות עם הרשות לבקרה תקציבית. האינטרס של אשדוד הוא לתת לשכנה מהדרום שחקנים צעירים שיצברו ניסיון ודקות משחק ואילו מהצד האשקלוני, כל עזרה תתקבל בברכה.

כנראה שבמ.ס אשדוד לא שמעו על הפתגם "עניי עירך קודמים". כידוע באשדוד, קיימות עוד 5 קבוצות, שחלקן משוועות לעזרה מקצועית. אך במ.ס כמו במ.ס, מעדיפים לעזור לשכנה הדרומית, מאשר לתמוך בקבוצות כמו מכבי עירוני אשדוד ואדומים אשדוד מליגה א' דרום.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן