כצנלסון לא עוזב את הבית: "אני קורא לחבריי העריקים לחזור הביתה"

סגן ראש עיריית אשדוד, שמעון כצנלסון, ממייסדי ׳ישראל ביתנו׳ ולשעבר גם ראש מטה העולים בליכוד אומר: "בלי ׳ישראל ביתנו׳ האנשים שנפגשו עם רה"מ לא היו מוכרים. תחזרו הביתה, ליברמן הוא ראש מפלגת ימין". כצנלסון שניהל בשנת 2015 את מטה העולים בליכוד, נשאר עם ליברמן

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לאור של גל עריקות לליכוד של בכירים ב׳ישראל ביתנו׳ לשעבר, דוגמת סופה לנדבר ורוברט אילטוב, אליהם אמש הצטרפו בכירי מפלגה לשעבר ברמה מוניציפאלית דוגמת יו"ר הסניף בראשון לציון ועוד בכירים ברמה המוניציפאלית, התייחס כצנלסון לעריקות מ׳ישראל ביתנו׳ לליכוד. בשיחה בגלי צה"ל עם אמיר איבגי הוא קרא לעריקים לחזור הביתה למפלגה בראשות אביגדור ליברמן.

בפועל ניהלת את מטה העולים לטובת הליכוד בשנת 2015, לא?

"כולנו יוצאי ליכוד או יוצאי מפלגת חירות בשלב זה או אחר, הייתי חבר ליכוד משנת 1974 ואני בטוח שרוב מצביעי ׳ישראל ביתנו׳ אלו מצביעי ימין, אבל כאלו שרוצים מפלגה שתהא על עקרונות של חיה ותן לחיות”.

ואתה רוצה להגיד שליברמן זו מפלגת ימין?

"אין שום ספק שזו מפלגת ימין טיפוסית".

אז למה בעצם לא הצטרפה לממשלה של נתניהו? יצא לך לשאול את את ליברמן על זה?

"מה שמנע ממנו זו הכפייה החרדית, שוחחנו ארוכות גם לפני וגם במהלך התקופה האחרונה זה מה שקורה במדינה. הערכים הימניים שיש לנו כדאי שיהיו קשורות לזכויות וחובות במדינה".

אבל הנה באשדוד אין לכם בעיה לשבת בקואליציה עם ראש העיר מהליכוד וגם בקואליציה עם החרדים?

"ברגע שישנה אינטגרציה בינינו ואין כפייה של אחד על השני, ניתן לחיות בעיר הזו. כל זמן שמישהו רוצה להגיד למישהו כיצד לחיות, אז אתם בטח זוכרים את ההפגנות שהיו בעיר אשדוד”.

ומה השתנה מאז, חוץ מהיותך סגן ראש העיר?

״אני שמח שיש לנו קואליציה עם ייצוג הכי מכובד. אבל חשוב לי להגיד לאותם המצטלמים עם ראש הממשלה, שהם גדלו ב׳ישראל ביתנו,׳ ולא היו הופכים מי שהם ללא ׳ישראל ביתנו׳. המסר שלי הוא אחיד עבורם: תחזרו הביתה”.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן