כלב טרף חתולה באכזריות: "היום זה היה חתול, מחר זה ילד"

כלב מסוג פיטבול שהיה בחברת בעליו תקף באכזריות חתולת רחוב והרג אותה. שכנים שצפו במחזה סיפרו כי הכלב היה ללא מחסום בפיו: "הוא קפץ על הגדר ותקף למוות חתולה, שהשאירה גורים". שכנה שפתנה בתלונה לעירייה, לא נעתה לדבריה והעירייה הגיבה: "התקבלה תלונה חלקית"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מחזה אכזרי במיוחד היה השבוע ברובע ד'. חתולת רחוב מוטלת מתה ברחוב, לאחר שהותקפה למוות על ידי כלב מסוג פיטבול שטייל עם בעליו כשהוא ללא מחסום בפיו.

לדברי אחת השכנות שהייתה עדה לאירוע הקשה, הכלב רוצץ את גולגולתה של חתולת הרחוב. "זה היה ביום שישי האחרון הכלב הגיע ליד הבניין שלנו ברחוב הרב שאולי. הוא היה עם הבעלים שלו. לפתע זינק קפץ על הגדר ותקף את החתולה. ממש רוצץ את גולגולתה והשאיר 5 גורים יונקים חסרי אונים. הכלב היה ללא רסן וקולר. היה מפחיד. זה סכנת נפשות של ממש. היום זה חתול ומחר זה ילד”.

לדבריה, מדובר בכלב המוכר כתוקפני. "סיפרו לי שבפארק הכלבים ברובע ד' כולם פוחדים מהכלב וכשהוא מגיע כולם בורחים”, מספרת השכנה, שהעדיפה ששמה יישאר בעילום שם. היא פנתה למחלקה הוטרינרית בעירייה ולדבריה מסרה פרטים מלאים על הכלב ובעליו, לאחר שהתברר לה כי העירייה לא פעלה היא פנתה גם לאתי אלטמן מעמותת "תנו לחיות לחיות". אלטמן ציינה כי קיבלה את הפנייה על הפגיעה בחתול ופנתה לעירייה, אך קיבלה תשובה כי לא נמסרו פרטים מספיקים לגבי הכלב.

העירייה: "התקבלה תלונה עם פרטים חלקיים"

מעיריית אשדוד מסר בתגובה כי "במחלקה הווטרינרית התקבלה תלונה עם פרטים חלקיים לגבי מקום הימצאו של הכלב", מגיב דובר העירייה. "לפקח שנשלח למקום לא הספיקו הפרטים שנמסרו כדי לאתר את הבעלים. בשיחה עם הפונה הוסבר לו שבמחלקה ישמחו לכל מידע שיסייע להם באיתור הכלב”.

השכנה חולקת על דברי העירייה והיא טוענת כי מסרה פרטים מלאים. "אני לא אשתוק ואמשיך עם זה. חיי חיות יקרים לליבי וחתולי הרחוב אינם הפקר" .

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן