עוד פרישה בלביאות, העוזרת של סגנית ראש העיר התפטרה

מיקי ארביב, שהייתה מבית הדמויות המזוהות ביותר עם תנועת הלביאות בבחירות המוניציפאליות סיימה את תפקידה כראשת הלשכה של סגנית ראש העיר, ותעזור בהתנדבות בלבד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

משהו חורק במנגנון הלביאות, לאחר פרישה מתוקשרת של מספר שתיים ברשימה והקמת סיעת היחיד של "מקומיות", כעת גם מי שנחשבה כאישה החזקה והפעילה בלשכת סגנית ראש העיר שרון מרק, עזבה את תפקידה במפתיע.

אמש, כאשר התוודענו לידיעה, שוחח כתב אשדוד10 עם גברתי סגנית ראש העיר והיא הכחישה את הפרישה נמרצות בטענה לעסקים כרגיל. היום השתנתה התגובה ולשכת סגנית ראש העיר ענתה לפנייה כי ארביב סיימה את תפקידה כראשת הלשכה בשכר. מהו החתול השחור שעבר בין הנשים החזקות בעיר, איננו יודעים, אך מערכת אשדוד10 תוהה מי יוכל להכנס לנעליים הגדולות של מיקי ארביב.

 

וזו התגובה הרשמית מלשכתה של שרון מרק: 

מלשכת סגנית ראש העיר נמסר:

הגב׳ ארביב, ראשת מטה סיעת הלביאות, הצטרפה לפעילות לשכת סגנית רה״ע לשם הנעת פעילות הלשכה, קידום האג׳נדה הפוליטית של הסיעה והעשייה הציבורית. זאת במקביל לניהול עסקיה הפרטיים.

הגב׳ ארביב ביקשה בימים אלו לסיים את העסקתה בעירייה על מנת לחזור לעסקיה, אך ממשיכה בפעילותה בהתנדבות בלשכת הסגנית, בתחומי התעשייה וקידום העסקים ובהתארגנות הארצית של סיעת הלביאות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן