"ההצגה הכי רעה בעיר" – אלי לחמני יוצא למלחמה על באמפרים

"ציר הרצל ייהפך לסיוט של העיר" טוען יו"ר האופוזיציה, חבר המועצה אלי לחמני, "הבמפרים לא ימנעו את התאונות ויותר מכך – מספרן יגדל"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לפני כשבוע החלה עיריית אשדוד בהתקנת במפרים, לאורך שדרות הרצל במטרה לגרום לנהגים להאט את הנסיעה. זאת, כחלק מהעבודות במסגרת פרויקט הגל הירוק הלא הוא פרויקט התחבורה הענקי שמבוצע בעיר.

יו"ר האופוזיציה ד"ר אלי לחמני סבור שמדובר בעוד צעד שגוי של ראש העיר ויוצא עם ביקורת אישית חסרת תקדים בעמוד הפייסבוק שלו.

"עצוב להציג בפניכם את ההצגה הכי רעה בעיר: חלם הבמפרים ברחוב הרצל", כתב בפוסט. "ראש העיר החליט כי מכיוון שנעשתה טעות בחשיבה של הקמת ציר הרצל והנת"צ בו, עקב תכנון לקוי בכול מה שקשור להשתלבות התנועה הציבורית עם התנועה הפרטית – לפתור את הבעיה בטעות נוספת ונתן הוראה להקים פסי האטה לאורך כביש הרצל. פסי האטה בכביש שאמור להיות ראשי ומוביל את רוב התנועה לאורך העיר הינו מעשה חלם. כל התנועה לרבות האוטובוסים יצטרכו לעבור את הבמפרים הללו. מישהו בדק וחשב כיצד פסי האטה ישפיעו על התנועה בציר ראשי זה? כיצד ישפיע על התנועה הציבורית? לדעתי לא".

WhatsApp Image 2019 07 15 at 4.21.09 PM 1

תאונה נוספת, בכביש הבמפרים, שבוע שעבר; צילום: אורן בבילה

יש לציין, שכיום מהירות הנסיעה המותרת בשדרות הרצל היא 50 קמ"ש ובמועצת העיר הובהר שכך יהיה גם בעתיד. בעבר המהירות המותרת עמדה על 70. במקומות שבהן מתבצעות העבודות במסגרת תכנית התחבורה הירוקה, הוצרו הנתיבים ובמרכז הכביש הוצבו תחנות אוטובוס לצד נתיבי תחבורה ציבורית – נת"צים.

"ראש העיר ד"ר לסרי על מנת לעמוד בהבטחתו לאפס תאונות ברחוב, מבקש לגרום לכך שבציר התנועה הראשי, התנועה תתקדם במהירות של פחות מ-30 קמ"ש", ממשיך וכותב לחמני, "זוהי המהירות הנכונה בתוך השכונות ובקרבת בתי ספר, אך בציר ראשי?!?

הנה, כל האמת בפרצוף: הציר יהפוך לפקק אחד גדול, הבמפרים לא ימנעו את התאונות ויותר מכך – מספרן יגדל. המצב יחמיר בהתאמה מדוייקת לתוכנית ה"גאונית" להצר את הנתיבים בציר על מנת שרכבים יאטו הביא לבלימות חירום של רכבים ותאונות רבות ומיותרות".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן