ניסוי כלים בי"א

בשבוע שעבר מ.ס אשדוד קיימה משחק אימון שני העונה, מול בית"ר ירושלים שהסתיים בתוצאת 0-0 משמימה. במהלך המשחק אוהדי בית"ר פרצו למגרש וגרמו להפסקתו. החלה מכירת המנויים לעונת 2019-20. ביום שני הקרוב תמריא הקבוצה לסלובניה למחנה אימון בן 10 ימים
 

צילום: one אחמד מררה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום חמישי שעבר התקיים משחק האימון השני העונה של קבוצת מ.ס אשדוד, במסגרתו שיחקה מול בית"ר ירושלים, אשר הגיעה מלווה ב-500 אוהדים נלהבים. הקהל הבית"רי אותת על הציפיות שלו לעונה הקרובה כאשר בדקה ה-60 של המשחק, עשרות פרצו למגרש, גרמו להפסקתו והצטלמו עם השחקנים. הבעלים של הקבוצה מהבירה, משה חוגג נצפה יושב ליד הספונסר של מ.ס, ג'קי בן זקן, דבר שרומז לכאורה על קשרים ידידותיים בין השניים. ג'קי כזכור מכר לחוגג את השחקן גדי קינדה בחודש ינואר השנה, תמורת למעלה ממיליון יורו, בעסקה שגרמה להרמות גבה בקרב פרשנים רבים בקהילת הכדורגל בארץ.

גם שחקני העבר האגדיים, אלי אוחנה ויוסי בניון, המנכ"ל והמנהל המקצועי (בהתאמה) של בית"ר כיום, כיבדו את איצטדיון הי'א בנוכחותם וצפו במשחק המשמים שהתפתח. המשחק הועבר בשידור חי בערוץ 'וואן' ובדף הפייסבוק של מ.ס אשדוד והצופים ניסו להתרשם משתי הקבוצות, שסיפקו כדורגל דל, ללא מצבים מיוחדים, שלפרקים היה קשה לצפייה. גם הכישרון מיכאל אוחנה, שגדל באקדמיה של מ.ס אשדוד, נמכר להפועל ב"ש בשנת 2016 ולאחרונה חתם בבית"ר ירושלים, ששילמה על מחצית מכרטיסו, לא פחות ממיליון ושש מאות אלף יורו, התקשה להכנס לקצב.

המשחק התאפיין בחילופים רבים של שתי הקבוצות והאירוע הכי המשמעותי בו הגיע בדקה ה-70, כאשר שחקנה של בית"ר, יעקב בריהון פגש את המשקוף של השוער השלישי של מ.ס, עומר אגוזי. אותו בריהון מועמד להגיע למ.ס אשדוד, כאשר על פי דיווחים, מ.ס הציעה לבית"ר 600 אלף שקלים תמורת מחצית מכרטיסו של הקשר, שלא צפוי לקבל דקות רבות במדי בית"ר העונה. העסקה תקועה לפי שעה, בשל חוסר רצונו של השחקן להגיע למ.ס אשדוד, שהבהירה שישמש אצלה שחקן מפתח. ביום רביעי השבוע פרסמה מ.ס הודעה כי בריהון סיכם בקבוצה לשלוש עונות.

במדי מ.ס, שיחקו שחקני הרכש החדשים, שובל גוזלן, אליאור משעלי שהגיע מהפועל אשקלון, השוער רון שושן שהגיע מהפועל עפולה ושני הזרים הגנאיים בני ה-19, מונטארי ואלאבי, שהגיעו מפ.צ דרימס (הליגה הגנאית). מי שצפה במשחק התקשה להתרשם מהשחקנים החדשים, שעדיין לא נראו מחוברים לקבוצה, דבר שהתקבל בהבנה בהתחשב בעובדה שמדובר בשלב מוקדם מאוד של העונה.

מסלובניה ישירות לגביע הטוטו

ביום שני הקרוב צפויה קבוצת מ.ס אשדוד לטוס למחנה האימון השנתי שלה בסלובניה. מ.ס תשהה שם כעשרה ימים, בהם תכין את עצמה לעונה הקרובה ותבחן שחקנים נוספים, כאשר החיפושים יתמקדו בעמדות הקשר והבלם. כחמישה ימים לאחר שתשוב מ.ס ממחנה האימון, בתאריך ה-30/7/19, היא תארח את קבוצת הפועל ת"א למשחק הרשמי הראשון שלה לעונת 2019-20, במסגרת גביע הטוטו של ליגת ה'בורסה לניירות ערך'. בהפועל ת"א כזכור חתם זה מכבר השחקן המצטיין של מ.ס בעונה שחלפה ושוער נבחרת ישראל, יואב ג'ראפי, לו לבטח זה יהיה מוזר לפגוש את חבריו לשעבר. ארבעה ימים לאחר מכן, ביום שבת, תארח מ.ס במשחק בית נוסף במסגרת גביע הטוטו, את ה'סקציה' נס ציונה ומאמנה עמיר תורג'מן. כעבור שלושה ימים תצא אשדוד לאיצטדיון 'טדי' ותפגוש את בית"ר ירושלים למשחק גביע טוטו נוסף. את שלב הבתים של גביע הטוטו תסיים מ.ס במשחק חוץ נגד הפועל רעננה, כאשר עדיין לא ידוע באיזה מגרש יתקיים המשחק. יש לציין כי על מ.ס אשדוד לסיים במקום הראשון בבית ב' של גביע הטוטו, על מנת להעפיל למשחקי חצי הגמר. כל מקום אחר, ישלח אותה למשחקי הדירוג.

מכירת מנויים לאין אוהדים

בשבוע שעבר נפתחה מכירת המנויים ועל פי לשון הנהלת הקבוצה- 'בסימן 20 שנה למועדון'. לדברי ההנהלה המחירים הינם חסרי תקדים, כאשר כרטיס מנוי למשחקי הקבוצה העונה יעלה לאוהדים הבודדים של הקבוצה 220 שקלים. בנוסף, 320 שקלים יעלה מנוי להורה וילד.

הנהלת הקבוצה 'שברה' את הראש בתקופה האחרונה, כיצד לפתות את אוהדי הקבוצה שנשארו נאמנים אליה ולא הלכו בעקבות האדומים ועירוני אשדוד. בניסיון לעודד אותם לרכוש מנויים למשחקי הקבוצה, פרסמה ההנהלה, כי כל מי שירכוש מנוי, יוכל לנצל את כספי הרכישה לטובת קניית מוצרים או שימוש במתקנים של מספר בתי עסק בעיר, הקשורים לספונסר ג'קי בן זקן. ככל הנראה, בקרב הקבוצה כבר הבינו שלא יצליחו לעשות רווחים ממכירת כרטיסים ומנויים למשחקי הקבוצה בעונה הקרובה. בהקשר הזה פורסם, כי הקבוצה תפצה את רוכשי המנויים, בהנחה קבועה של כעשרים אחוזים בקניות באותם בתי עסק. למרות כל המאמצים הראויים לציון הללו, הצפי הוא לעונת נוספת עם קרחות גדולות ונרחבות ביציעי הי'א, על אף ולמרות אותם נסיונות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן