יפות בכל המידות: שמנות יפות ולא מחשבנות, בביקיני

מפגש חברתי מיוחד של קבוצת הבודי פוזיטיב "השמנמנות של זוריק" נערך בחוף הקשתות באשדוד. כשלושים נשים יפות בכל המידות "יצאו" מהפייסבוק ונפגשו לסדרת צילומים מרהיבים בביקיני בין המשתתפות במפגש גם צילה מיכאלי, בעלת אופנה למידות גדולות מאשדוד: "אנחנו צריכות לעוף

צילום: קאטי לומברזו
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שישי שעבר התקיים בחוף הקשתות מפגש חברתי של קבוצת בפייסבוק "השמנמנות של זוריק". מדובר בקבוצת פייסבוק שהוקמה לפני כחמש שנים שמעצימה נשים בעיקר במידות גדולות. כשלושים נשים יפות בכל המידות והגילאים "יצאו" מהפייסבוק למפגש בוקר של כיף בחוף הים. במקרה באותו היום חל יום הביקיני הבינלאומי, ומאחר שאחת מחברות הקבוצה היא צלמת, עד מהרה הפך המפגש החברתי לסשן צילומים מרהיב שלהן בביקיני והראה כי כל גוף בכל מידה הוא יפה. אחת המשתתפות במפגש היא צילה מיכאלי (35) מעצבת אופנה למידות גדולות מאשדוד. "זה היה מפגש חווייתי ומרגש" היא אומרת.

מה זה "השמנמנות של זוריק"?

"זו קבוצה שקמה לפני 5 שנים בערך. חברות בה 17,000 נשים בכל הגילאים בכל המידות. בעיקר נשים גדולות. כידוע, החברה לא הכי מפרגנת לנשים גדולות. אז אנחנו בקבוצה מקבלות מקום שמכיל, מקבל אותנו, אוהב ומרים. אנחנו מעלות תמונות שלנו, רושמות מה לבשנו היום ומאיפה הבגדים, ומעלות פוסטים על דברים שקורים כמו בחורות שיוצאות לדייטים או איך הבחורים מקבלים אותם או כל מיני יחסים עם ההורים ודברים כאלה, אנחנו משתפות כל דבר שקשור לגוף".

35753735753

זה מפגש ראשון שלכם?

"לא. היו מפגשים לפני. הכוונה של המפגשים זה לצאת מהאינטרנט ולהרגיש את כולם. פנים מול פנים. להרגיש מה זה חום אמיתי של בנאדם ולא הקור והניכור של האינטרנט. לא יצא לי להגיע בעבר אבל הפעם הרגשתי שאני רוצה להגיע. גם המפגש היה קרוב באשדוד וגם אני אוהבת את הים ויש לי הרבה בגדי ים. וזה היה מדהים. נשים שמרימות אחת לשניה ומפרגנות”.

התכוונתם לציין במפגש את יום הביקיני הבינלאומי?

"לא. זה היה במקרה באותו יום. אחת מחברות היא צלמת וככה זה נולד ממש בצורה ספונטנית והיה מדהים. כל כך הרבה בנות במידות וסגנונות וכמעט כולן בביקיני. זה היה פאן של ממש״.

איך הגיבו המתרחצים בחוף כשראו אתכן בביקיני?

"אנשים ניגשו ופירגנו ואמרו לנו איזה יפות אתן. בהתחלה הם שאלו אותנו מי אנחנו ומה מחבר אותנו כי לא הבינו ואמרנו שאנחנו פשוט חברות. כשהתחילו הצילומים,חשבו שאנחנו ביום צילומים מיוחד, חשבו לאיזה עיתון או משהו”.

מיכאלי מעצבת מחוננת בעלת המותג "צילה תפור עליך" למידות גדולות. בסטודיו שלה ניתן למצוא בגדים בקו ייחודי , שונה מהמקובל באופנת לנשים גדולות הן בגזרה והן בססגוניות הבגדים. לא בגדים גדולים ומסתירים בעיקר בשחור אלא קולקציה מרהיבה של בגדים צמודים המדגישים את הגוף בשלל צבעים. "האג'נדה שלי כמעצבת אופנה זה להדגיש ולא להסתיר. אני מאוד מאמינה שאישה צריכה להתלבש בשביל להיראות, לא בשביל להסתיר – אנחנו צריכות לעוף על עצמנו בכל מידה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן