יצאנו לחופשה, תכף נשוב

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אחווה סיטבון האשדודית, זו שגיליתם אותה לראשונה בעונה הראשונה של ״חתונה ממבט ראשון״, עושה את הקו ברצלונה- אשדוד באופן תדיר, בשל מגוריה עם יונתן רונן ובתו ליה. סיטבון עורכת בברצלונה סיורים קולינריים, אבל החליטה הפעם להגיע לחופשה ארוכה יותר בארץ, ובתחילת חודש אוגוסט היא תהיה כבר כאן בשאיפה להנות בחברתם של בני המשפחה והחברים הטובים.

ועוד אחת שעושה את ניו המפשיר, אי שם אצל טראמפ, היא היפהפיה הילה בלילטי, פעם מזמן הייתה אחת המתמודדות בתחרות מלכת היופי של ישראל. כמה שבועות והיא כבר כאן בחזרה.

80606890860

הדוגמנית ריטה לוקין, שאוהבת בעלי חיים מהנשמה, ארזה את הטרולי לבן גב במלון ׳אלימרה׳ בפאפוס קפריסין. לעומת זאת הדוגמנית והקצינה יולי זיו, שהשתתפה בתוכנית הריאלטי ״פושרז״, העדיפה משהו קרוב אז היא ארזה את הטרולי ואת בן הזוג מתן וקנין והשניים הצפינו הישר לנופים היפים בצפון ארץ ישראל.קצת טבע ורכיבה על סוסים והם כבר פה.

6426236224

ועוד אחד שהעדיפה את נופי ישראל, היא סיוון בן זקן, היפה והלא חנונית, שהדרימה עד אילת, כדי להנות מהרבה שמש וקצת לחות עם הזאוטוטים. עורכת הדין ורקדנית היפ הופ ירדן חכם העדיפה את אתר הנופש והקזינו aria resort בלאס וגאס.

785475846

ירדן חכם

ליאור אוחיון, היפה והאופה הלוהטת מהתוכנית ״מאסטר שף״, שמתגוררת בגן יבנה הסמוכה אליה, הופיעה בתוכנית של אופירה וברקו ביום שישי בערב, שם הכינה במיוחד לברקו עוגת מישמיש שהזכירה לו את הימים הטובים שלו באנגליה. אגב, אוחיון עדיין רווקה, והשניים הבטיחו למצוא לה בן זוג הולם.

08689680

קולולולו השורד (הונדורס עונה7) רון אלוף (29) נישא לבת זוגו בשלוש השנים האחרונות, הרקדנית והכוריאוגרפית מור חממי (27). לפני כשנה חממי ארגנה לה ולבן זוגה חופשה רומנטית במיקונוס, אבל היא לא ציפתה שביום האחרון של החופשה המפנקת אלוף יפתיע וישלוף טבעת! חמישי שעבר אולם האירועים "אריא" בשוהם. בתוכנית האמנותית הכלה מור מקדישה לבעלה רון ריקוד אישי ולוהט ,הערב גדוש הופעות כמו סטפן, נועה קירל ועומר אדם חותם. במוזמנים עם קשר לאשדוד: רוברטו ושלי חזן והדוגמנית והשחקנית עדן סבן.

delouya04.07 75

8658658

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן