מיזם ייחודי של החברה לתיירות אשדוד: בשלניות, אמניות, מספרות סיפורים שאוהבות לארח

בימים אלה החלה יוזמה חדשה של הרשות לקידום מעמד האישה באשדוד וחברת "תיירות אשדוד" –הקמת קהילת נשים מקומיות העוסקות ומתפרנסות מאירוח בבתיהן. לאלה שכבר מכירות ואלה שמעוניינות לרכוש ידע וכלים – זה הזמן להצטרף!. יועצת ראש העיר למעמד האישה, אהובה עמרם: "שמחה שה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

צרוף המועמדות והכשרתן יתבצע ע"י יעל קורלנדר – מומחית בהקמת קהילות מארחים, מנהלת הקהילה הארצית של המארחים PLP – People Love People – "אנשים אוהבי אנשים", קהילת "נשים וסיפורים בירושלים" ועוד.

מי מתאימה להצטרף לקהילה?

נשים בשלניות, אמניות, מספרות סיפורים ואוהבות לארח. ההשתלמות מתאימה מאוד גם למי שכבר עוסקת ומתפרנסת מאירוח ביתי וגם למי שמעוניינת להתחיל לעסוק בכך.

המארחות שיימצאו מתאימות, יוכלו להשתתף בהכשרה קצרה של מספר מפגשים, במהלכם ירכשו כלים שימושיים להתפרנס מאירוח ביתי. בסיום ההכשרה, כל אחת מהמשתתפות תדע כיצד היא יכולה להתפרנס מאירוח בביתה (ללא לינה), כאשר באמתחתה כלים וחומרים שיווקיים מתאימים.

הקמת הקהילה וההכשרה ממומנת ע"י החברה לתיירות אשדוד.

מספר המקומות בהכשרה מוגבל ל 15 נשים – מומלץ להקדים ולהירשם בהקדם.

לפרטים נוספים, ניתן להיכנס לעמוד הפייסבוק של תיירות אשדוד או בטלפון 08545084, 054-2550505 (יעל)

אהובה עמרם שיזמה את הפרויקט אמרה:  "כיועצת ראש העיר למעמד האישה אני יזמתי והובלתי ושיתפתי את החברה לתיירות ששמחו לקחת חלק זה . אני מאמינה בקידום נשים לעסקים לתעסוקה לעצמאות כלכלית ולכן היה חשוב לי לקדם זאת כחלק מקידום נשות עסקים ותעסוקה בעיר"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן