רומי אברג׳יל מככבת בשיק או שוק

ג׳ני צרוואני שומרת על עור הפנים, סיוון אטנר עסוקה בשנות ה‫-80 וליבר בלילטי נופשת ביוון

צילום: רפי דלויה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שיק או שוק? מגזין "פנאי פלוס" השיק השבוע‫, בפעמים כי טוב של השבוע‫, את גיליון "שיק או שוק", מצעד המתלבשים הטובים והרעים של עולם הבידור 2019, שיצא לדוכנים היום. במרכז האירוע האופנתי של השנה שנערך בשיתוף עם "סבון", "בלו נאן" ו"סמסונייט", נערכה הפרמיירה לסרט המדובר "יסטרדיי" של הבמאי זוכה האוסקר דני בויל. לאירוע שנערך ב"סינמה סיטי" גלילות, הגיעו כוכבי הרשימה: דניאלה פיק המככבת במקום הראשון, מיכל אנסקי המככבת במקום השני, ירדן הראל, סטפן, בל אגם, מאיה ורטהיימר, לירן כוהנר, שמחה גואטה ובן הזוג, גילת אנקורי, קים אור אזולאי, טום אביב, וגם האקסית של עופר טלקר האשדודי‫, אביבה תבורי שמככבת השנה במקום הראשון ברשימת השוק. עוד הגיעו להשקת המגזין: הטרנסג׳נדרית האשדודית רומי אבג'יל, המלכה במיל׳ רווית אסף‫, הדוגמנית הבינלאומית ‫- האשדודית דורית רבליס‫ ועוד רבים וטובים.

75376753734

השורדת והדוגמנית משלנו‫, ג׳ני צרווני יחד עם אירה דולפין ואתי קובו נחרו להשיק בישראל את סדרת ההגנה מהשמש החדשה של שיסיידו, באווירה ספורטיבית במיוחד. מוצרי השמש החדשים של שיסיידו בטכנולוגית ההגנה הייחודית, אשר הופכת חזקה יותר במגע עם מים וזיעה, והוכיחה את עצמה במהלך שיעור ה"סאפ יוגה" שנערך במיוחד לכוכבות בחוף הילטון בתל אביב.

864764753634

אנחנו ממש מקווים שאתם לא מפריעים לכוכבת האיט גירלז ודוגמנית עסוקה ליבר בלילטי, שבימים אלו עושה ביזנס אנד פלז׳ר בחופים המדהימים של יווןן עם הרבה זציקי ומצלמה פרטית אחת. עוד כמה רגעים היא כבר פה.

הזמרת יובל דיין הוזמנה השבוע לשתתף בתוכנית הרדיו של צביקה הדר על סיבוב ההופעות שלה שנקרא ״תשאל את המים״‫. דיין תפסה את הגיטרה והמיקרופון ולא הפסיקה לרגש ולהתרגש כהרגלה בקודש‫.

75375375

ואם התגעגעתם לשחקנית האשדודית סיוון אטנר משנות ה‫-80 הלא היא פרידה יושבייב‫, אז אל תדאגו בימים אלו היא משתתפת בצילומים של העונה החמישית לסדרה ובקרוב תראו אותה מככבת בסלון הביתי שלכם‫. כנ״ל גם השחקן האשדודי אילן אדרי‫.

מאוד התגעגענו לדוגמנית סופי אבזגוז היפיפיה‫, שכבר הספיקה להפרד מאתנו‫, לטובת העיר הגדולה‫, אבל לא שכחה לשלוח לנו תמונות מציום הצילומים שלה לטובת בוגרי המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר‫. אבזגוז גם תככב על המסלול של תצוגת הגמר ב-3 ביולי. בצילומים נזכרה סופי בפעם הראשונה בה הלכה על מסלול, בתצוגת הגמר של ׳שנקר׳ לפני עשור, אז התגלתה על ידי הדוגמנית יאנה גור, שגם לקחה את סופי לישון אצלה כדי שלא תצטרך לחזור לאשדוד לבד בלילה. היום סופי היא ברמנית בבר התל אביבי הסופר טרנדי "הייקו" שעל גג מלון הלייטהאוס ביי בראון. אוויר פסגות!

 

נא לפתוח יומנים או יותר נכון את היומנים של היורשים שלכם: מלכת הסליים "מיתר סליים”, בעלת עמוד המונה מעל 160 אלף עוקבים, מגיעה לקניון סימול באשדוד למכירת סליים גדולה ביום רביעי 3/7 בין השעות 17:00-19:00.

תנו ביג לייק לרן אהרון, נסיכת הילדים, ממשיכה ליצור לכתוב ולהלחין שירים, ושבת שחלפה אף הוזמנה לתחנת הרדיו 103 fm, להשמעת בכורה של שלושה משיריה. הפה של אהרון: ״השירים קליטים, ואת חלקם אף לומדים בבתי הספר״. שאפו במקסימום.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן