עומר חזן וקים אזולאי עוברים לפנטהאוז

עדן בן עושה את ׳בובי בראון׳, המעצבת ברטה על הכלה נטע אלחמיסטר ומי פגש את הרקדן והזמר סטפן?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עכשיו כבר מותר לנו לספר לכם, שהדוגמן והשחקן ועכשיו גם חייל – עומר חזן, שגר עד היום עם הוריו ברובע ט״ו באשדוד, יארוז בקרוב את הפקלאות ויעבור עם קים אור אזולאי, שירלי לוי ונורוז, לפנטהאוז עם בריכה במרכז הארץ, וזאת במסגרת צילומי תוכנית לבני הנוער שתיקרא ״הקומה האחרונה״ במסגרתה בני הזוג יגורו בדירת פנטהאוז מפוארת עם בריכה ויקחו חלק בתכנית אירוח יומית וקיצית במיוחד שתשמור על הילדים שלכם דבוקים למסך לפחות למשך שעה אחת ביום. במסגרת התכנית יארחו השלושה אורחים רבים ויפעילו את הילדים שלכם במזגן.

רומי אברג׳יל בעיר הגדולה

השנה המוצלחת של רומי אברג'יל, ממשיכה בפול גז: אחרי לא מעט הפקות אופנה, הופעות בסדרות טלוויזיה, ראיונות , כתבות, אלפי לייקים באינסטגרם, אברג'יל, השגרירה שלנו מאשדוד, נבחרה לפרסם מוצרים של חברת האיפור העולמית, ׳מייבילין׳ יחד עם עוד שלוש דוגמניות. לשאלתינו, כיצד היא מסכמת את החוויה, אמרה אברג'יל: "חוויה בלתי רגילה. נבחרתי להיות שגרירת ישראל, יחד עם עוד שתי דוגמניות מובילות, לפרסם את מוצרי מייבילין, שבניו יורק. הקמפיין יתפרסם בעוד כחודש, לערך" ולנו, לא נותר, אלא לצפות בכליון עיניים, ובנתיים, לפזם את שירו של פרנק סינטרה: NEW YORK, NEW YORK

8647846784684

על צילומי הטראש המרהיבים של בני הזוג נוי צור וגולן תורג׳מן, כבר סיפרנו לכם במדור, אבל את זה שבסוף השבוע היא שברו את הכוס, עכשיו אנחנו מספרים לכם את זה. אז ביום חמישי התקיימה החתונה המפוארת של בני הזוג ב״דוריה״ מתחם האמפי. החתונה נמשכה כמעט עד הבוקר, אבל אנחנו בעיקר התפעלנו מהמלווים והמלווות של הכלה והחתן, סטייל הוליווד זה כאן. בקיצור, סימן טוב ומזל טוב.

799575

(צילום: טל אקוקה)

תחזיקו חזק: הדוגמנית האשדודית והתלמידה אנה זק, והדוגמן ברק שמיר הולכים לככב יחד על המסך הגדול בסרט ישראלי חדש לנוער בו הם יגלמו בני זוג. אנה זרק תגלם את הכוכבת הראשית בסרט וברק יצטרף אליה לתפקיד משחק הראשון שלו. אז אמרו מעכשיו אנה זק לא רק דוגמנית, כוכבת רשת ומנחה, אלא גם שחקנית.

856856856

38658696

הדוגמנית ויוצאת ״האח הגדול״ משלנו עדן סבן, ממשיכה להנות מ-15 דקות התהילה שעוד נותרו לה, ולוהקה לאחרונה לקמפיין עבור מותג האיפור ׳בובי בראון׳, שחיפשו גם היופי הכהה. ת׳אמת התרשמנו.

251451852396356

תנו מחיאות כפיים ורצוי סוערות לצוות הרקדנים והרקדניות של ״נואליה דאנס״ הלא היא נואליה מלמונט-אמקייס: יאנה מרמן, דוד אהרונוב, נלי ישי וליאור ענקי, שהרימו הפקת ענק על במת האולם במרכז הקהילתי ״דיונה״ עם המופע Just live שנשא עימו את המסר: ׳ללמוד להעריך כל רגע ורגע, הציווי "פשוט תחייה…׳

628518183936787

תרימו טלפון למלכת היופי של הדרום במיל׳ מרי בן חיים, שסיימה השבוע 12 שנות לימוד, בבית ספר "אורט רבין", שבגן יבנה. כיאה למי שכמעט ייצגה אותנו באירוויזיון, שכן התמודדה בתכנית "הכוכב הבא", בן חיים הופקדה על מספר סולואים ומתכוננת לצבא הגנה של אביב כוכבי. אגב בחודש אוגוסט היא תעביר את הכתר למלכה הבאה של הדרום ובינתיים נמתין לתמונה של עם המדים הירוקים.

WhatsApp Image 2019 06 17 at 12.14.29

אז זה שנטע אלחמיסטר התחתנה בשמלות של המעצבת ברטה מאשדוד כבר סיפרנו לכם אבל הנה מה כמה דברים שהמעצבת ברטה רוצה לספר על נטע בתור כלה: ״נטע הייתה כלה מדהימה, רגועה ונינוחה. ידעה בדיוק מה היא רוצה אבל הייתה מאוד פתוחה לרעיונות ושינויים.  העבודה איתה הייתה כייפית והמסע שלנו יחד למציאת שמלת החלומות שלה היה מהנה ונעים. השמלה הראשונה היא מקולקציית 2020, רומנטית, קלאסית, אבל עדיין סקסית ואדג'ית, בדיוק כמו הכלה שנטע. היא נבנתה בדיוק למידותיה וכוללת בה את כל מה שנטע רצתה לשמלה הראשונה שלה.

השמלה השניה היא יותר סקסית ובועטת, לא משאירה הרבה מקום לספק, היא נוחה וקלילה והגזרה המיוחדת שלה והבד הייחודי הם מה שעושים את כל הסיפור. מהשניה הראשונה שהוצאתי את הסקיצה לנטע היא התאהבה בה. לא משנה כמה פעמים אביט בנטע בשמלות שלה, הן לא מפסיקות לרגש…״

57975856846

(צילום: רון קדמי)

השף האשדודי שלומי שוקרון, שבימים אלו הוא שף באולמי ״דולוס״ באשקלון, פגש השבוע את הזמר סטפן לוגר, נו זה שכל היום אומר ״קומסי קומסה״ על גל של סיטואציות. אבל אחרי שטעם את המנות של שוקרון, הוא כבר לא יכל לומר את צמד המילים הללו ושינה אותם ל״מניפיק״.

89578568648

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן