דו קרב מוסיקלי במשפחת זנזורי: האישה והבעל מתחרים בתכנית "דה וויס"

בני הזוג צליל ושי זנזורי מאשדוד נשואים באושר והורים לילדה מתוקה, מככבים שנים על במות בעולם ונחשבים לזמרים טובים. עכשיו הם מככבים בתכנית "דה וויס" המשודרת ברשת 13 ובחרו כל אחד במנטור אחר. שי בחר בדורון מדלי וצליל בנסרין

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

צליל ושי זנזורי כבשו את "דה וויס". השניים בעל ואישה, זמרים מצליחים שמופיעים בהצלחה ברחבי העולם, הגיעו לאודישן של העונה החדשה של "דה וויס". שניהם עברו בהצלחה את האודישן. תחילה עלה שי לאודישן ששר את השיר "When a man loves a woman" ונתן ביצוע בלתי נשכח. הסתובבו המנטורים דורון מדלי ונסרין קדרי. עברי לידר היה מופתע ששי לא זמר נשמה שחור בן 60. הוא בחר את דורון. אחריו עלתה צליל עם השיר "השיר שלך" של דודו אהרון. אותם מנטורים הסתובבו אליה אבל היא בחרה בנסרין.

השניים מגיעים לתוכנית עם ניסיון בימתי ועם יכולת שירה שכבש עולמות. הם נפגשו במהלך הופעה בלונדון, נשואים באושר והורים לילדה קטנה. והשירה היא אהבתם המשותפת.

הם מספרים כי קיבלו מספר פניות מהתוכנית להשתתף בה והשנה החליטו לתת לזה צ'אנס. "אנחנו מקבלים המון פרגון מהקהל וגם מהתוכנית הם עשו פרומו מדהים לאודישן שלנו" בני הזוג המוסיקלי כבשו לא רק את השופטים אלא את התקשורת שמזמינה אותם להתראיין בתוכניות אירוח ובוקר".

0879086086086

(צילום: אוהד רומנו)

בכוונה בחרתם שופטים שונים?

"כן בכוונה בחרנו מנטורים אחרים כי הסגנון שלי ושל צליל מאוד שונים, אני זמר ששר באנגלית, איטלקית, ספרדית והיא יותר זמרת שמתחברת למוסיקה המזרחית אז מן הסתם הבחירה הטבעית זה ללכת עם נסרין ואני על מדלי".

איך המנטורים?

"עבודה מדהימה, עבודה כייפית, מאוד מחבקים כל ההפקה של דה וויס צוות מאוד מחבק שומר, למרות שהעבודה מאוד קשה, אבל העבודה היא כייפית ומאוד מחבקת".

בדרך כלל מגיעים מועמדים לא מוכרים לכם יש ניסיון בינלאומי. יש לכם עוד מה ללמוד?

"באנו עם קילומטר של ניסיון . זה פרדוקס כי מצד אחד אנחנו עם הרבה ניסיון לעומת מתמודדים יותר בוסר. אני לא בא ממקום מתנשא לא אני ולא אשתי פשוט רואים את הניסיון על הבמה לעומת מתמודדים אחרים . למרות זאת תמיד יש מה ללמוד"

איך המנטורים האחרים?

"כולם טובים, כולם מוכשרים אחד אחד, כולם אנשים טובים כל אחד יד בלחיצתם".

IMG 20190619 WA0015

אתה מאמין שתגיעו לגמר?

"אין לדעת"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן