ד"ר אלי לחמני: להקים ועדה חיצונית שתבדוק את יחסי העבודה בין עיריית אשדוד למצילים

יו"ר האופוזיציה קרא לראש העיר להקים ועדה חיצונית שתבדוק את התנהלות העירייה והמצילים לאור הקלטה שבה נשמע המנכ"ל אילן בן עדי מתאר את יחסי העבודה העכורים בתחנות ההצלה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

יו"ר האופוזיציה ד"ר אלי לחמני קרא היום (רביעי) להקים ועדה חיצונית שתבחן את יחסי העבודה בין עיריית אשדוד למצילים בחופי הים – ושתבחן את תפקודם, בדיקת מלאי ציוד החופה בחופים ואת כל שאר הנושאים הרלוונטיים לתחום ההצלה – ושתדווח על תוצאות הבדיקה תוך חודש וחצי.

לחמני שיגר הצעה לסדר היום לראש העיר יחיאל לסרי בה כתב כי "בשבוע החולף נחשפנו לתמליל הקלטת שיחה מתוך מפגש יזום בין מנכ"ל העירייה אילן בן עדי ויו"ר ועד העובדים איריס נפתלי, לבין אחד המצילים. במהלך השיחה חשף מנכ"ל העירייה נתונים מטרידים מאוד ביחס למערך יחסי העבודה בין הרשות המקומית למצילים, לרבות, תפקוד המצילים, אשר לטענתו חלקם כיסו אחד על השני במקרים בהם היה לכאורה סיכון ו\או פגיעה בחיי אדם".

לפי המכתב בהקלטה נאמר כי "תחנות הצלה בשנים 2010, 2013 ו-2017 היו סגורות בשל שביתות ועיצומים, מצילים מדור א' הם בעייתיים, על כך שאין ציוד בחוף ואמירה כללית כי מתארגנים רעיונות נגד הנהלת האגף".

לחמני טוען כי דברי המנכ"ל בהקלטה משקפים "מערכת יחסים עכורה בין הנהלת העיר למצילים" וכי הדבר הוא בעל חשיבות עליונה לבטיחות הרוחצים בחופים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן