עונת הטרמיטים: כיצד מתגברים?

הקיץ הולך ומתקרב ועמו מזיקים שונים העשויים לפקוד אתכם בביתכם, בגינה שלכם ובסביבה הקרובה שלכם. ישנם מזיקים אשר מזיקים לבריאות האדם ואחרים הגורמים נזק לרכוש. הטרמיטים הם מהסוג הגורם נזק לרכוש, אולם כמות הנזק שאלה יכולים לגרום תוך זמן קצר עשוי להיות כבד מנשו

צילום: pixabay
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מהם הטרמיטים?

הטרמיטים הנם מזיקים קטנים בגודל של נמלים. צבעם שקוף והם עשויים להישרף אם יחשפו לשמש יותר מדי. לכן תוכלו למצוא אותם בעיקר בתוך עצים, מתחת לצמחיה יבשה או בתוך הריהוט שלכם ואפילו במשקוף הדלת. אם יש לכם חשש להימצאות טרמיטים בביתכם או בגינה שלכם – יהיה עליכם לטפל בבעיה במהירות האפשרית אחרת כל מה שקשור בעץ בביתכם (ולא רק) עשוי להיאכל מהר מאוד ולהבלות.

כך תזהו טרמיטים בביתכם:

הטרמיטים כאמור דומים לנמלים אולם יש ביניהם לבין הנמלים הבדלים קטנים. הטרמיטים בצבע לבן/שקוף ולעומת הנמלים לטרמיטים כנפיים הגדולות מגופם ולהם 2 פרקי גוף (ראש כחלק אחד והבטן והחזה ביחד בפרק הגוף השני). עם זאת, הידע הזה לא יוביל אתכם לזיהוי מהיר של הטרמיטים כיוון שאלה מסתתרים לרוב מתחת לאדמה ובתוך העץ ולא חשופים לכל. מכאן שהדרך היחידה אולי לזהות פעילות של טרמיטים לפני שכל הריהוט בבית נאכל לכם – היא על ידי מציאת הרים קטנים וחומים של עץ לעוס (דומה מאוד להרים קטנים של חול) שאלה משאירים אחריהם תוך כדי האכילה ובדרך ליעד הבא שלהם.

הדברת טרמיטים בבית:

הפתרון לבעיית הטרמיטים הוא כמובן ריסוס והדברה שלהם. טיפול בטרמיטים בבית הוא קצת יותר מסובך מאשר בגינה אולם אפשרי בהחלט. על מנת להיפתר מהם לחלוטין, יש צורך לפגוע בקן שלהם. אם המדביר אינו מצליח לזהות את מיקום הקן (דבר שקשה מאוד לעשות כיוון שהוא נמצא עמוק באדמה) הרי שיהיה צורך להחדיר חומרים רעילים בקירות הבית, במרצפות ובאזורים שמסביב לבית על מנת ללכוד את הטרמיטים ולא לאפשר להם להגיע אל הקן שלהם, או לחילופין להגיע עם חלקיקי רעל שנדבקו עליהם כדי עברו באזור מסוים שהונח בו רעל.

האם אפשר לרסס באופן עצמאי?

לא מעט אנשים רוצים לחסוך כסף כדי להדביר בעצמם כל מזיק שיש להם בבית או בגינה. חשוב להבין כי טרמיטים הם אינם קצת נמלים שאוכלים לכם את הבמבה במזווה במטבח. טרמיטים עשויים לגרום לנזק כלכלי גדול באכילת רהיטים והריסה של מוצרים שונים על הדרך. מכאן אנו מבינים כי הדברת טרמיטים בבית אצל אגרנט ארנון שהוא מדביר מקצועי הינו קריטי לפתרון הבעיה. אם כן, במידה ואתם מתחילים לזהות סימנים של טרמיטים בסביבתכם – אל תחכו שייגרם נזק רב יותר אלא התקשרו כבר היום למדביר ופתרו את המצב.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן